Échte verhalen in plaats van platte reclame
Geen hoge advertentiekosten
Een stok achter de deur
Twee eigen accountmanagers

Voor bewezen
duurzame merken

Maandelijks aandacht in landelijke media of vakmedia zichtbaar voor jouw doelgroep échte verhalen bouwen aan autoriteit in jouw markt

Maandelijks aandacht in landelijke- of vakmedia zichtbaar voor jouw doelgroep échte verhalen bouwen aan autoriteit in jouw markt

Wij zijn Continews

Continews is een gepassioneerd bedrijf. Met veel enthousiasme werken we aan verhalen van opdrachtgevers om elke maand een verhaal naar buiten te brengen. We zijn gefocust op maandelijkse resultaten en zijn analytisch ingesteld. Daarbij zetten we onderzoeksresultaten en eigen data gemakkelijk om in effectieve PR.

Nieuwsbrief

Échte verhalen in plaats van platte reclame
Geen hoge advertentie­kosten
Een stok achter de deur
Twee eigen account­managers

Onze services

Investering v.a. 1.250,- per maand bij 12 maanden

Bij 6 maanden: v.a. 1.450,-​

Scroll
23-05-2024 Het voorlopige regeerakkoord is afgelopen week uitgekomen. Een van de opvallende plannen is het afschaffen van de salderingsregeling per 1 januari 2027. Deze maatregel heeft de zonne-energiebranche flink in beweging gezet. Continews staat bekend om zijn proactieve aanpak en werkt graag met opdrachtgevers om in te spelen op de actualiteit.
16-05-2024 Casper van Diemen, eigenaar van Continews: “Ik ben ontzettend enthousiast over de samenwerking met Humanitas. Het is een organisatie die zich dag in dag uit inzet voor mensen in nood, op verschillende vlakken in de samenleving. Hun bescheidenheid siert ze, maar het is tijd om hun waardevolle werk naar buiten te brengen zodat nog meer mensen kunnen worden geholpen.”
02-05-2024 De inschrijvingstermijn voor goede doelen om zich aan te melden voor een jaar lang gratis publiciteitssteun is gesloten. Meer dan veertig goede doelen hebben zich de afgelopen maand ingeschreven. Het doet ons deugd dat velen ons hebben gevonden! De keerzijde is wel dat veel goede doelen blijkbaar nog niet genoeg naar buiten (kunnen) treden met al het goede werk dat zij verrichten.
25-04-2024 De twaalf winkels van opdrachtgever Univé Noord-Holland delen elk twee waardecheques van € 1000 uit aan twee lokale goede doelen. In totaal wordt daarmee € 24.000 uitgereikt. Dit initiatief werd grootschalig opgepikt door regionale en lokale media en zowel online als in de krant. Het is een voorbeeld van een organisatie die haar betrokkenheid en inzet voor de lokale gemeenschap toont. Het is dan ook geen verrassing dat de media hier graag over berichten! 
Vorige
Volgende

Wij zorgen elke maand dat journalisten het materiaal krijgen dat ze nodig hebben om nieuws te maken over jouw organisatie