Internal & external identity, niche

Pakkende content voor al jouw doelgroepen

Interviews met medewerkers, interviews met klanten en free publicity in vakmedia mixen we om zo het imago van organisaties te verbeteren voor potentiële klanten maar ook potentiële medewerkers.

Onder Continews Internal & external identity, niche vallen de volgende werkzaamheden:

  • In een kick-off sessie wordt jaarlijks de gewenste identiteit van de organisatie bepaald.

  • Per kwartaal komen we fysiek bij elkaar om de ontwikkeling van het imago van de organisatie te bespreken en daarnaast de actielijst.

  • Interviews met medewerkers worden ingezet om hun tips en adviezen te gebruiken voor blogs bestemd voor een relevante doelgroep. Ook worden deze interviews gebruikt om een beeld te geven van hoe is het is om in jouw organisatie te werken en om het imago verder te verduidelijken voor potentiële medewerkers.

  • Interviews met klanten worden ingezet om referenties te creëren. Hiermee geef je inzicht in  kwaliteit van jullie dienstverlening.

  • Eens per kwartaal of vaker, als dat nodig is,  zetten we free publicity in om jullie trends, transacties en of innovaties kenbaar te maken bij relevante vakmedia of lokale media. Hiermee blijft jullie organisatie in beeld bij de nog niet actief zoekende doelgroep.

    *Fotografie van klanten en medewerkers kan een onderdeel van het abonnement zijn in overleg.

Investering 950,- per maand bij 12 maanden

1.200,- bij zes maanden

Wat je kunt verwachten:

  • Elke maand content richting de juiste doelgroep

  • Elke maand content voor de website en socials van de organisatie

Els vertelt u wat Continews Niche voor uw organisatie kan betekenen

Starten met met Internal & external identity, niche!

Gefeliciteerd! Je bent 1 stap verwijderd van maandelijkse exposure bij jouw doelgroep!
Stuur dit volledig ingevulde formulier in en ontvang binnen één werkdag de orderbevestiging.