Belvilla verzorgt de verhuur van ruim 40.000 luxe vakantiehuizen voor huiseigenaren in meer dan twintig Europese landen. Vakantiehuizen zijn zeer populair geworden in de afgelopen jaren, zeker tijdens de Covid-19 periode. Een vakantiehuis biedt veiligheid, privacy en gemak tijdens de meest geliefde periode van het jaar: vakantie!
Belvilla heeft Continews in de arm genomen om hen te ondersteunen op het gebied van PR. Belvilla is in staat om veel data te verzamelen waardoor hun nieuws altijd gebaseerd is op feiten. “Wij werken samen met Continews omdat het personeel van dit PR-bureau de landelijke media goed begrijpt en zij goede contacten hebben met hen. Hierdoor kunnen berichten snel en makkelijk naar buiten gebracht worden. Dit is voor ons een groot pluspunt. Vooral de landelijke dagbladen die ons quoten en ons merk meenemen in hun berichtgeving zijn mij bijgebleven.”, aldus Van der Meer.
A smile on your face
Hanita: “Het maandelijks in de media verschijnen versterkt je naamsbekendheid en het vertrouwen. Wij geloven in de kracht van herhaling.” Door het aanbieden van verschillende abonnementen helpt Continews jouw organisatie met het maandelijks in de media verschijnen.
“Ik ben heel tevreden over de samenwerking met de werknemers van Continews. Door de samenwerking bereiken we meer media en verschijnt onze merknaam veel frequenter in de media. Ze vragen door en zijn proactief in het meedenken van mogelijke berichtgeving. Ze pitchen media vanuit de relatie die ze met de journalist hebben en geven meer informatie naast een persbericht dat wordt gedeeld. De PR-professionals van Continews zorgen voor de juiste benadering van de media.”
Nederland versus de rest van Europa
Belvilla is een internationale organisatie en genereert daardoor PR in verschillende Europese landen. “De Nederlandse media was een paar jaar geleden nog een voorloper omdat zij veel nieuws uit andere landen haalden en daar vragen over gingen stellen. Dit maakte de Nederlandse media internationaler ingesteld dan die van de meeste andere Europese landen. Die mentaliteit is inmiddels door andere landen overgenomen. Het team van Continews weet hier nog steeds goed op in te spelen.”