Corporate identity
Veel organisaties zijn bezig met het verbeteren van hun omgeving. Iedere stap die zij vooruitzetten, is er één. Wij ondersteunen die stappen met het genereren van media-aandacht. Hiermee dragen wij ons steentje bij aan een betere omgeving. Zo krijgt ieder duurzaam initiatief de aandacht dat het verdient.
Mensen
Wij zijn een team van enthousiaste mensen met ervaring in de journalistiek. Continu letten we op de ontwikkelingen van de organisaties die wij vertegenwoordigen. Deze ontwikkelingen koppelen wij aan journalisten binnen ons netwerk die hierover publiceren. Vervolgens koppelen we deze ontwikkelingen aan de onderwerpen waar de journalisten binnen ons netwerk aan werken. Zo verbinden wij deze werelden aan elkaar.
Doelgroep
Wij maken nieuws voor bewezen duurzame merken. Dit is zichtbaar door certificering of een missie die laat zien dat de stappen die gezet worden een positief effect hebben op de omgeving.
Hoe
Door het koppelen van ontwikkelingen aan journalisten. Wanneer journalisten op basis van feiten echte verhalen maken over ontwikkelingen bij jouw organisatie, dan zijn die verhalen vele malen waardevoller dan reclame. Wij maken nieuws over trends, samenwerkingen, analyses uit verkoopdata, gebruikersdata en vullen dit aan met marktonderzoek onder de doelgroep. Deze informatie bieden wij als bruikbare content direct aan binnen ons netwerk van journalisten. Zij gebruiken dit om content te produceren die relevant is voor hun -en jouw- doelgroep. Door maandelijks bij deze journalisten zichtbaar te zijn met relevante en bruikbare content, worden wij een bron van informatie waar zij en jij de vruchten van plukken. Zo maken we met elkaar de wereld een beetje duurzamer.

Ze zijn in staat om onze Cyber Security wereld voldoende snel te doorgronden om inhoudelijk te kunnen bijdragen
Dennis Slier
Commercieel Directeur NFIR

Ze pitchen media vanuit de relatie die ze met de journalist hebben en geven meer informatie naast een persbericht dat wordt gedeeld
Hanita van der Meer
Brand PR Director Belvilla & OYO Vacation Homes

De samenwerking met de experts van Continews zorgt voor een continue zichtbaarheid van het merk onder de doelgroep
Sander van Veen
Head of Marketing & Yield Vliegtickets.nl

Door Continews Niche zijn wij perfect in staat om elke maand met onze bouwprojecten in vakmedia te komen
Frank Griekspoor
CEO Griekspoor BV
Continews weet wat er speelt, heeft goede contacten met de pers en denkt met ons mee over wat we juist wel of niet moeten vertellen