Over Continews

Continews is een gepassioneerd bedrijf. Met veel enthousiasme werken we aan verhalen van opdrachtgevers om elke maand een verhaal naar buiten te brengen. We zijn gefocust op de maandelijkse resultaten en zijn analytisch ingesteld en zetten onderzoeksresultaten en eigen data gemakkelijk om in effectieve PR.

Corporate identity

In 2016 ontdekten we dat het zeer goed werkt om media structureel te voeden met voor hen interessante content; om op maandelijkse basis media-aandacht te genereren bij vakmedia, lokale media, of juist bij landelijke media. Dit concept was -en is nog steeds- uniek in de markt. We merkten dat deze structurele manier van werken de naamsbekendheid van onze klanten opvallend verhoogde én dat het twee waardevolle bijkomstigheden had: ten eerste werden onze klanten meer en meer gezien als autoriteit binnen hun vakgebied, wat ervoor zorgde dat ze vaker in de media verschenen, en vervolgens bleek dit ook nog hun conversie te verhogen. We creëerden ons zogenaamde ‘PR-abonnement’: een dienstverlening binnen Van Diemen PR die op abonnementsbasis organisaties maandelijks in media bracht.

Wij geloven niet dat je eerst ingewikkelde plannen nodig hebt om free publicity te genereren. We starten vanaf dag één.

Wij geloven dat je moet automatiseren wat kan, en dat is gelukt voor al onze processen. Wat we niet automatiseren is onze vakkennis en creativiteit waarmee we onze opdrachtgevers elke maand in de media krijgen.

Met het groeien van onze klantenportefeuille, groeide ook onze behoefte om deze dienstverlening te verzelfstandigen in een aparte entiteit. Om dit professioneel te doen, gingen we met een aantal slimme relaties uit ons eigen netwerk om tafel bij een bureau dat gespecialiseerd is in merken. 

Het resultaat daarvan is Continews: een ‘porte-manteau woord’ bestaande uit de woorden continu en news. Een merknaam die direct de lading van de dienstverlening dekt. 

Continu zoeken wij naar manieren om verhalen van organisaties te vertellen. Zo houden we in de gaten welke maatschappelijke ontwikkelingen er zijn, en wat dit betekent voor onze opdrachtgevers en hun doelgroepen. We monitoren wie waarover schrijft en voeden deze mensen zeer specifiek met voor hen relevante informatie. Niet alleen sparren we met onze opdrachtgevers over (maatschappelijke) ontwikkelingen, ook doen we dat met onze mediarelaties. Hiermee voorzien we proactief in de behoefte van beide partijen, wat goede publicaties oplevert. 

Die publicaties houden we bij in een online resultatenomgeving. Hier staan in één overzicht de vermeldingen, het bereik en de mediawaarde van publicaties. Ook deze transparantie is uniek in de markt. Opdrachtgevers zien in één oogopslag wat hun investering opgeleverd heeft.

Met het groeien van onze klantenportefeuille, groeide ook onze behoefte om deze dienstverlening te verzelfstandigen in een aparte entiteit. Om dit professioneel te doen, gingen we met een aantal slimme relaties uit ons eigen netwerk om tafel bij een bureau dat gespecialiseerd is in merken. 

Het resultaat daarvan is Continews: een ‘porte-manteau woord’ bestaande uit de woorden continu en news. Een merknaam die direct de lading van de dienstverlening dekt. 

Continu zoeken wij naar manieren om verhalen van organisaties te vertellen. Zo houden we in de gaten welke maatschappelijke ontwikkelingen er zijn, en wat dit betekent voor onze opdrachtgevers en hun doelgroepen. We monitoren wie waarover schrijft en voeden deze mensen zeer specifiek met voor hen relevante informatie. Niet alleen sparren we met onze opdrachtgevers over (maatschappelijke) ontwikkelingen, ook doen we dat met onze mediarelaties. Hiermee voorzien we proactief in de behoefte van beide partijen, wat goede publicaties oplevert. 

Die publicaties houden we bij in een online resultatenomgeving. Hier staan in één overzicht de vermeldingen, het bereik en de mediawaarde van publicaties. Ook deze transparantie is uniek in de markt. Opdrachtgevers zien in één oogopslag wat hun investering opgeleverd heeft.

Kernwaarde | Can-do attitude

We keep moving, learning and innovating

Hoe dan?

Wij zijn geen opgevers; onze handdoeken blijven spreekwoordelijk uit de ring. Wij hebben een creatief en effectief oplossingsvermogen. Van de fouten die we maken, leren we goed. Successen en leermomenten: ieder project dat wij afgerond hebben, heeft ons scherper gemaakt.

Wat heb ik daar als klant aan?

Jij kunt ervan uitgaan dat we dingen voor elkaar krijgen, ook als het anders loopt dan verwacht. Het leven is geen keiharde statistiek; er gebeuren onverwachte dingen. Wij zorgen ervoor dat we ook in dynamische situaties onze doelen behalen. Dat stelt jou in staat verder te bouwen.

Kernwaarde | Passion

We share our passion

Hoe dan?

Goede PR kan zoveel mooie gevolgen hebben! De ‘wedstrijd’ om op te vallen bij de juiste doelgroep is een heel dynamische. Omdat we zo enthousiast zijn over dat spel delen we veel: iedere week publiceren we blogs, vijf keer per jaar organiseren we interactieve kennissessies (teaser meetings) en regelmatig delen we cases, zodat anderen kunnen leren van de ervaring die wij opgedaan hebben.

Wat heb ik daar als klant aan?

We laten je ervaren wat effect heeft. Dit kun je gebruiken voor effectievere PR.

Kernwaarde | Teamwork

We have each other’s back

Hoe dan?

Resultaat volgt uit de samenwerking tussen de som der delen. Daarvan zijn we ons heel bewust. Geen visie zonder een goede strateeg, geen effectieve verpakking van de boodschap zonder de designer, geen scherpe content zonder goede copywriter, geen goede klantrelatie zonder goede accountmanager en geen kwaliteit zonder goede leveranciers. Het is precies daarom dat wij zo kien zijn op samenwerking. We zorgen goed voor elkaar en het proces. Daarmee halen we het beste in elkaar en in een project naar boven.

Wat heb ik daar als klant aan?

Je maakt deel uit van het team; weet precies wat je waar, wanneer, hoe en van wie krijgt. Met strak projectmanagement boeken we vooruitgang. Dankzij de samenstelling van ons team kunnen we heel flexibel omgaan met uitdagingen, en dankzij jouw twee eigen aanspreekpunten blijf je altijd op de op de hoogte van de status.

dennisslier

Ze zijn in staat om onze Cyber Security wereld voldoende snel te doorgronden om inhoudelijk te kunnen bijdragen

Dennis Slier

Commercieel Directeur NFIR

hanita-zww 1

Ze pitchen media vanuit de relatie die ze met de journalist hebben en geven meer informatie naast een persbericht dat wordt gedeeld

Hanita van der Meer

Brand PR Director Belvilla & OYO Vacation Homes

sandervanveen

De samenwerking met de experts van Continews zorgt voor een continue zichtbaarheid van het merk onder de doelgroep

Sander van Veen

Head of Marketing & Yield Vliegtickets.nl

frank-griekspoor

Door Continews Niche zijn wij perfect in staat om elke maand met onze bouwprojecten in vakmedia te komen

Frank Griekspoor

CEO Griekspoor BV

Hans-van-Hoffen

Wij zijn zeer tevreden met de maandelijkse realisatie van free publicity voor dé VakantieDiscounter

Hans van Hoffen

CEO dé VakantieDiscounter

Vorige
Volgende

Wij zorgen elke maand dat journalisten het materiaal krijgen dat ze nodig hebben om nieuws te maken over jouw organisatie

topbloemen.nl
griekspoor