We zijn ooit begonnen met het op abonnementsbasis genereren van free publicity, omdat we merkten dat media op zoek zijn naar merken/organisaties als informatiebron. Door op het juiste moment mediabehoefte en merk-/organisatieontwikkelingen bij elkaar te brengen, ontstaat waardevolle publiciteit voor onze opdrachtgevers.
Door structureel specifieke informatie te delen met de juiste mensen, voorzien wij in een aantal behoeften: het stelt journalisten in staat met een uniek verhaal te komen, het stelt media in staat snel daarop in te springen en het stelt opdrachtgevers in staat mee te liften op de PR daarvan.
Mensen willen in toenemende mate weten wat het échte verhaal is achter organisaties, producten en diensten alvorens men een koopbeslissing neemt. Wij helpen organisaties om verhalen te ontwikkelen op basis van dat wat in de organisatie speelt, welke vervolgens via de media bij de doelgroep van de klant terechtkomen.
Continews is een gepassioneerd bedrijf. Met veel enthousiasme werken we aan verhalen van opdrachtgevers om elke maand een verhaal naar buiten te brengen. We zijn gefocust op de maandelijkse resultaten en zijn analytisch ingesteld om verkoopdata en onderzoeksresultaten om te kunnen zetten in effectieve PR.
We vinden het belangrijk de relaties met media goed te onderhouden, zodat we deze op het juiste moment in kunnen zetten om ze te koppelen aan het verhaal van jou als opdrachtgever. Daarnaast zijn we proactief. We benaderen media om verhalen te maken, alles staat op basis van persoonlijk contact. Een persbericht is voor ons slechts een aanleiding om met media in gesprek te gaan.
We hebben drie verschillende soorten abonnementen voor twee verschillende doelgroepen. Ons abonnement “niche” focust zich vooral op een unieke doelgroep, namelijk een specifiek deel van een bepaalde markt. Het abonnement “landelijk” focust zich op maandelijks landelijk nieuws behalen. Het abonnement “compleet” biedt nog meer opties, waardoor niet slechts één, maar twee keer per maand je doelgroep middels landelijke media wordt bereikt. Afhankelijk van het type organisatie dat je hebt, kun je kiezen welk abonnement het beste bij jou past.
Net zoals bij de vakgebieden communicatie en marketing zijn er tal van definities voor PR (public relations). In iedere definitie zit wel een kern van waarheid. Wij hanteren de volgende: strategische PR beoogt een optimale verhouding tussen een organisatie en haar doelgroepen, waarbij rekening wordt gehouden met een constant veranderend speelveld. Afhankelijk van het type organisatie dat je hebt, kun je kiezen welk abonnement het beste bij jou past.
Free publicity is het verkrijgen van aandacht, zonder dat je het medium dat hierover bericht ervoor betaalt. De term ‘gratis’ betekent niet dat het simpele en snel gemaakte berichten zijn, maar dat het aangeboden wordt bij journalisten die nieuws in beeld brengen via diverse kanalen of via vakmedia. Zij kunnen de gegeven informatie gebruiken om ‘nieuws’ mee te maken. Je hoeft voor deze ruimte geen advertentieruimte-of tijd te kopen, maar hebt een inhoudelijk, redactioneel stuk over een product, dienst of bedrijf.
Een advertentie koop je in. Hierbij kun je zelf bepalen wat er over jouw bedrijf/merk geplaatst wordt. Het is directe reclame van jouw bedrijf/merk. Dat zal ook bij de lezer duidelijk zijn, dat jij degene bent die iets over jezelf of je product zegt.
Bij free publicity daarentegen bepaal niet jij, maar een journalist wat er over je wordt geplaatst. Een artikel op basis van free publicity is wél krachtiger en geloofwaardiger. Men leest eerder een inhoudelijk stuk dan dat men een advertentie grondig bestudeert. Een inhoudelijk stuk met een goed verhaal zorgt voor veel meer interesse en betrokkenheid bij de lezer. De PR-waarde van redactionele content ligt volgens verschillende rekenmethoden drie keer hoger dan die van advertenties.
Afhankelijk van het type organisatie dat je hebt, kun je kiezen welk abonnement het beste bij jou past.
Het uiteindelijke doel van free publicity is je doelgroep bereiken en je naamsbekendheid vergroten. Door gebruik te maken van free publicity bereik je in één keer een bestaand groot publiek. Het vergroot ook de betrouwbaarheid van je bedrijf of merk. Doordat je in de media verschijnt, word je gezien als expert in jouw vakgebied. Mensen zullen eerder een positieve associatie met jouw bedrijf of merk hebben als anderen positief over jou schrijven.
Een advertentie koop je in. Hierbij kun je zelf bepalen wat er over jouw bedrijf/merk geplaatst wordt. Het is directe reclame van jouw bedrijf/merk. Dat zal ook bij de lezer duidelijk zijn, dat jij degene bent die iets over jezelf of je product zegt.
Bij free publicity daarentegen bepaal niet jij, maar een journalist wat er over je wordt geplaatst. Een artikel op basis van free publicity is wél krachtiger en geloofwaardiger. Men leest eerder een inhoudelijk stuk dan dat men een advertentie grondig bestudeert. Een inhoudelijk stuk met een goed verhaal zorgt voor veel meer interesse en betrokkenheid bij de lezer. De PR-waarde van redactionele content ligt volgens verschillende rekenmethoden drie keer hoger dan die van advertenties. Afhankelijk van het type organisatie dat je hebt, kun je kiezen welk abonnement het beste bij jou past.
Er wordt gewerkt met drie typen abonnementen: één voor organisaties met een specifieke doelgroep (Continews Niche), een voor organisaties met een algemene landelijke doelgroep en nog een uitgebreider abonnement. Continews werkt voor zowel grote als minder grote klanten.
Een advertentie koop je in. Hierbij kun je zelf bepalen wat er over jouw bedrijf/merk geplaatst wordt. Het is directe reclame van jouw bedrijf/merk. Dat zal ook bij de lezer duidelijk zijn, dat jij degene bent die iets over jezelf of je product zegt.
Bij free publicity daarentegen bepaal niet jij, maar een journalist wat er over je wordt geplaatst. Een artikel op basis van free publicity is wél krachtiger en geloofwaardiger. Men leest eerder een inhoudelijk stuk dan dat men een advertentie grondig bestudeert. Een inhoudelijk stuk met een goed verhaal zorgt voor veel meer interesse en betrokkenheid bij de lezer. De PR-waarde van redactionele content ligt volgens verschillende rekenmethoden drie keer hoger dan die van advertenties. Afhankelijk van het type organisatie dat je hebt, kun je kiezen welk abonnement het beste bij jou past.
Op zoek naar maatwerk op het gebied van PR & communicatie? Zoek niet langer, want ook in deze behoefte kunnen wij voorzien. Een advertentie koop je in. Hierbij kun je zelf bepalen wat er over jouw bedrijf/merk geplaatst wordt. Het is directe reclame van jouw bedrijf/merk. Dat zal ook bij de lezer duidelijk zijn, dat jij degene bent die iets over jezelf of je product zegt.
Bij free publicity daarentegen bepaal niet jij, maar een journalist wat er over je wordt geplaatst. Een artikel op basis van free publicity is wél krachtiger en geloofwaardiger. Men leest eerder een inhoudelijk stuk dan dat men een advertentie grondig bestudeert. Een inhoudelijk stuk met een goed verhaal zorgt voor veel meer interesse en betrokkenheid bij de lezer. De PR-waarde van redactionele content ligt volgens verschillende rekenmethoden drie keer hoger dan die van advertenties. Afhankelijk van het type organisatie dat je hebt, kun je kiezen welk abonnement het beste bij jou past.
Goede klantrelaties staan bij ons op nummer 1. U kunt bij ons altijd terecht met al uw vragen en opmerkingen. Telefonisch zijn we van maandag tot en met vrijdag bereikbaar op 020 – 407 1052. Wij zijn de gehele week te bereiken op info@continews.nl
Een advertentie koop je in. Hierbij kun je zelf bepalen wat er over jouw bedrijf/merk geplaatst wordt. Het is directe reclame van jouw bedrijf/merk. Dat zal ook bij de lezer duidelijk zijn, dat jij degene bent die iets over jezelf of je product zegt.
Bij free publicity daarentegen bepaal niet jij, maar een journalist wat er over je wordt geplaatst. Een artikel op basis van free publicity is wél krachtiger en geloofwaardiger. Men leest eerder een inhoudelijk stuk dan dat men een advertentie grondig bestudeert. Een inhoudelijk stuk met een goed verhaal zorgt voor veel meer interesse en betrokkenheid bij de lezer. De PR-waarde van redactionele content ligt volgens verschillende rekenmethoden drie keer hoger dan die van advertenties
Afhankelijk van het type organisatie dat je hebt, kun je kiezen welk abonnement het beste bij jou past.