Stichtingen / Goede doelen
Non-profitorganisaties hebben doorgaans veel nieuws, en daarnaast vinden media het vaak prettig over non-profitorganisaties te publiceren. Laat ons je helpen door elke maand nieuws te maken. Op deze pagina lees je meer over onze ervaringen.
Referenties
Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
Blogs & Vlogs
Wat is nieuws? Dat is met tegenwoordige termen als fake news, een belangrijke vraag, die je niet over het hoofd mag zien. Of wat dacht je van de scheidslijn tussen echt nieuws en marketing? Een interessant proces, want vaak benadert de klant dit vanuit een marketingperspectief. Met mijn journalistieke achtergrond kijk ik hier anders tegenaan. Een bepaalde manier van denken dus, die ik gedurende mijn eerste weken als stagiaire al veelvuldig in heb kunnen zetten om tot een interessant nieuwswaardig item te komen. Hoe kom je bij een nieuwswaardig onderwerp terecht?
Blogs & Vlogs
Als PR- adviseur heb ik met veel mensen te maken: opdrachtgevers, communicatiemedewerkers, journalisten, fotografen…En dat vergt planning en interactie. Het doel is heilig: nieuws onder de aandacht brengen bij journalisten, die er zelf een mooi verhaal van maken.
Blogs & Vlogs, Klanten in de media
Bijna driekwart van de schoolpleinen in Nederland, 73 procent, biedt onvoldoende schaduw.
Blogs & Vlogs, Klanten in de media
Bijna driekwart van de schoolpleinen in Nederland, 73 procent, biedt onvoldoende schaduw.
Continews in de Media, Persberichten, Referenties
Haarlem – NFIR B.V. gaat de samenwerking aan met PR-bureau Continews om voor een langere periode samen te werken op het gebied van public relations. De bedoeling is het proactief ontwikkelen van gratis publiciteit, waarbij gebruik wordt gemaakt van de contacten die Continews heeft met nationale, regionale en branchespecifieke media.
Persberichten
Directeur Jerzy Soetekouw van Humanitas is ontzettend blij dat Continews de vrijwilligersorganisatie pro deo gaat helpen veel zichtbaarder te worden in de media: “In de bijna 80 jaar dat Humanitas bestaat hebben we altijd heel goed vrijwilligers aan ons kunnen binden, maar we hebben momenteel veel last van de krappe arbeidsmarkt bij het werven van vrijwilligers. We weten dat een hogere zichtbaarheid in de media meteen leidt tot nieuwe vrijwilligers. Daarnaast vinden we het heel belangrijk om veel vaker op te komen voor al de mensen die wij helpen. Samen met Continews kunnen we de maatschappelijke problemen die wij tegenkomen nog veel beter op de kaart zetten.”
Onze services
- Gemiddeld 4 tot 6 uitingen in vakmedia per maand
- Elke maand nieuws
- 2 eigen aanspreekpunten
- Elke maand content die je kunt delen
Investering v.a. 1.250,- per maand bij 12 maanden
Bij 6 maanden: v.a. 1.450,-
- Gemiddeld maandelijks landelijk nieuws en daarnaast 4 tot 6 uitingen in niche media
- Elke maand nieuws
- 2 eigen aanspreekpunten
Investering v.a. 2.950,- per maand bij 12 maanden
Bij 6 maanden: v.a. 3.450,-
- Maandelijks signaleringsoverleg
- Meten van media (online en print)
- Creatie van content
- Opstellen van enquêtes
Investering v.a. 5000,- per maand bij 12 maanden
Bij 6 maanden: v.a. 5.450,-
- Elke week interessante content voor je eigen netwerk en je doelgroep
- Verbetert het engagement
- Werkt met professionele ghostwriters
Investering 1.000,- per maand bij 12 maanden
1.250-,- bij zes maanden
- Representatief marktonderzoek
- Eigen panel
- Unieke combinatie tussen PR en marktonderzoek
- ISO-gecertificeerd panel