Stichtingen / Goede doelen
Non-profitorganisaties hebben doorgaans veel nieuws, en daarnaast vinden media het vaak prettig over non-profitorganisaties te publiceren. Laat ons je helpen door elke maand nieuws te maken. Op deze pagina lees je meer over onze ervaringen.
Blogs & Vlogs, Referenties
Bij Continews werken we dagelijks aan impactvolle verhalen. Daarom zijn we blij dat onze samenwerking met Intercel wordt voortgezet. Dit betekent dat we ook komend jaar maandelijks nieuws blijven maken over Intercel’s innovatieve oplossingen op het gebied van elektrificatie en slimme energieopslag.
Blogs & Vlogs
Goede PR draait niet om aandacht vragen, maar om aandacht verdienen. Dat besef kwam niet door één groot moment, maar door jarenlang kleine inzichten: journalisten willen geen verkooppraatjes, ze willen verhalen die ertoe doen. Maar hoe doe je dat?
Blogs & Vlogs
Super! Je hebt nieuws dat je wil delen. Bij het delen van nieuws over je bedrijf kunnen zowel een pitch als een persbericht een waardevol communicatiemiddel zijn. Het doel van beide: media-aandacht genereren. Toch verschillen ze van aanpak, doel en toepassing. Wanneer kies je voor welke?
Blogs & Vlogs
Een moment waar ik jarenlang naartoe had gewerkt, maar dat toch ineens verrassend snel kwam: de afstudeerstage. Het voelde dubbel. Enerzijds opluchting, eindelijk het laatste hoofdstuk van mijn studie. Anderzijds ook een klein beetje paniek: ben ik hier wel klaar voor? Het besef dat ik bijna geen student meer ben, kwam hard binnen. Geen lesroosters meer, geen studenten-ov, geen colleges. Maar wél verantwoordelijkheden, meetings en targets.
Blogs & Vlogs
De kracht van de waterleliestrategie is een van de meest effectieve manieren om je boodschap te laten groeien en zoveel mogelijk media-aandacht te genereren. Maar hoe zet je deze kracht optimaal in voor jouw onderneming?
Klanten in de media
Holland Solar heeft recentelijk het initiatief genomen om zich uit te spreken tegen de massaclaim rondom het stoppen van de salderingsregeling. In plaats van de focus op het verleden te houden, pleit de branchevereniging voor de invoering van de flexbonus, een oplossing die de zelfconsumptie van zonnestroom stimuleert. Met de hulp van Continews werd dit standpunt krachtig naar voren gebracht, wat leidde tot brede media-aandacht in zowel nationale media als vakmedia. Onder andere BNR, Telegraaf, NPO Radio 1, Noordhollands Dagblad, Duurzaam Ondernemen, Solar Magazine, Energiea, Welingelichte Kringen en Climategate Klimaat hebben de boodschap verspreid.
Continews in de Media, Persberichten, Referenties
Haarlem – NFIR B.V. gaat de samenwerking aan met PR-bureau Continews om voor een langere periode samen te werken op het gebied van public relations. De bedoeling is het proactief ontwikkelen van gratis publiciteit, waarbij gebruik wordt gemaakt van de contacten die Continews heeft met nationale, regionale en branchespecifieke media.
Onze services
- Gemiddeld 4 tot 6 uitingen in vakmedia per maand
- Elke maand nieuws
- 2 eigen aanspreekpunten
- Elke maand content die je kunt delen
Investering v.a. 1.250,- per maand bij 12 maanden
Bij 6 maanden: v.a. 1.450,-
- Gemiddeld maandelijks landelijk nieuws en daarnaast 4 tot 6 uitingen in niche media
- Elke maand nieuws
- 2 eigen aanspreekpunten
Investering v.a. 2.950,- per maand bij 12 maanden
Bij 6 maanden: v.a. 3.450,-
- Maandelijks signaleringsoverleg
- Meten van media (online en print)
- Creatie van content
- Opstellen van enquêtes
Investering v.a. 5000,- per maand bij 12 maanden
Bij 6 maanden: v.a. 5.450,-
- Elke week interessante content voor je eigen netwerk en je doelgroep
- Verbetert het engagement
- Werkt met professionele ghostwriters
Investering 1.000,- per maand bij 12 maanden
1.250-,- bij zes maanden
- Representatief marktonderzoek
- Eigen panel
- Unieke combinatie tussen PR en marktonderzoek
- ISO-gecertificeerd panel