Succesvolle media-aandacht voor dermatologen op de Dappermarkt

Meer dan een miljoen mensen in Nederland hebben een huidaandoening, maar niet iedereen laat hier iets aan doen. Het Nationaal Huidfonds maakt het zo gemakkelijk mogelijk om over huidaandoeningen te spreken. Met dat doel was het fonds, met een team van dermatologen, te vinden op de Dappermarkt in Amsterdam. De specialisten beantwoordden daar gratis de vragen van bezoekers over hun (eventuele) huidaandoening. De huid is het grootste orgaan van het menselijk lichaam, dus laten we het goed beschermen. Goed dat we veel media hebben bereikt met dit onderwerp!  
Author Roos
Date 1 oktober 2024
Categorie Klanten in de media
Dermatologen aanwezig op de Dappermarkt
Date 1 oktober 2024
Categorie Klanten in de media

Meer dan een miljoen mensen in Nederland hebben een huidaandoening, maar niet iedereen laat hier iets aan doen. Het Nationaal Huidfonds maakt het zo gemakkelijk mogelijk om over huidaandoeningen te spreken. Met dat doel was het fonds, met een team van dermatologen, te vinden op de Dappermarkt in Amsterdam. De specialisten beantwoordden daar gratis de vragen van bezoekers over hun (eventuele) huidaandoening.  

 

Ook voor anderstaligen maakt het Huidfonds de drempel om een specialist op te zoeken zo laag mogelijk. Er stonden daarom dermatologen op de Dappermarkt die vloeiend Chinees, Marokkaans, Turks, Portugees, Pool, Oekraïens en Engels spreken: iedereen kon te woord worden gestaan.  

 

Amsterdam is een stad van veel verschillende nationaliteiten en iedereen heeft recht op goede zorg. Lokale media hadden hier dan ook oren naar. Zo kwam de Amsterdamse omroep AT5 met een videocamera langs op de Dappermarkt voor een reportage in samenwerking met NH Nieuws.  

 

Ook de lokale online- en printmedia hebben aandacht aan het onderwerp besteed, zoals het Amsterdams Dagblad en Nieuwskrant de Brug.  

 

De huid is het grootste orgaan van het menselijk lichaam, dus laten we het goed beschermen. Goed dat we veel media hebben bereikt met dit onderwerp!  

Onderstaand een greep uit enkele resultaten voor Succesvolle media-aandacht voor dermatologen op de Dappermarkt

Tags BtC
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media