Enie.nl slaat handen ineen met PR-bureau Continews

Groningen – Enie.nl, één van de koplopers in de Nederlandse zonne-energiemarkt, gaat een samenwerking aan met PR-bureau Continews. De samenwerking richt zich op het proactief creëren van free publicity.
Author ContiNews
Date 12 april 2022
Categorie Persberichten
1 1
Date 12 april 2022
Categorie Persberichten

Enie.nl
Enie.nl werd in 2013 opgericht door de broers Patrick en Milan van der Meulen met één doel: zonne-energie voor iedereen beschikbaar maken. Inmiddels zijn zij uitgegroeid tot een van de koplopers in de Nederlandse zonne-energiemarkt, actief in de Zuid-Afrikaanse markt, B Corp gecertificeerd en hebben zowel Shell Ventures als pensioenfonds ABP geïnvesteerd.
Mede hierom zag medeoprichter Milan van der Meulen deze samenwerking als een logische nieuwe stap: ‘’We hebben veel te vertellen en waren op zoek naar een partner die ons kon helpen om onze mooie verhalen onder de aandacht te krijgen van de juiste doelgroep. In Continews vonden wij deze. Wij kijken dan ook erg uit naar alles wat komen gaat binnen deze samenwerking.’’

 

Proactief nieuws genereren
Ook Casper van Diemen, eigenaar van Continews is vanzelfsprekend zeer te spreken over de samenwerking: ‘Ik ben super trots dat zo’n knallende, grote en groeiende organisatie ons heeft verkozen als PR-partner. Wij kijken dan ook erg uit naar alle mooie dingen die deze samenwerking gaat opleveren en hebben er alle vertrouwen in dat het een succes wordt. Er is zoveel te melden in deze markt en Enie.nl gaat als een trein.’’

 

Noot voor de redactie (niet voor publicatie)
Heeft u vragen naar aanleiding van dit bericht of heeft u interesse in een interview met Milan of Patrick van der Meulen? Neem dan contact op met Casper van Diemen via www.continews.nl/contact.

 

Over Continews
In 2016 ontdekten we dat het zeer goed werkt om media structureel te voeden met voor hen interessante content; om op maandelijkse basis media-aandacht te genereren bij vakmedia, lokale media, of juist bij landelijke media. Dit concept was -en is nog steeds- uniek in de markt. We merkten dat deze structurele manier van werken de naamsbekendheid van onze klanten opvallend verhoogde én dat het twee waardevolle bijkomstigheden had: onze klanten werden meer en meer gezien als autoriteit binnen hun vakgebied, wat ervoor zorgde dat ze vaker in de media verschenen én het verhoogde hun conversie. We creëerden ons zgn. ‘PR-abonnement’: een dienstverlening binnen Van Diemen PR die op abonnementsbasis organisaties maandelijks in media bracht. Later, in 2019, is PR-abonnement ge-rebrand naar Continews.

 

Over Enie.nl
Enie.nl is in 2013 opgericht door de broers Patrick en Milan van der Meulen. Het is een impact gedreven organisatie met maar één doel: van zonne-energie de grootste energiebron maken. Enie.nl is actief op de particuliere en zakelijke markt. Sinds haar oprichting is het bedrijf uitgegroeid tot een van de koplopers in de Nederlandse zonne-energiemarkt. Al 20.000 klanten zijn via enie.nl overgestapt op hoogwaardige en betaalbare zonne-energie door zonnepanelen te kopen of te huren. Enie.nl is naast Nederland ook actief in de Zuid-Afrikaanse markt en door MT/Sprout uitgeroepen tot Top50 Challenger. Het Financieel Dagblad benoemde het bedrijf als een van de snelst groeiende organisaties in Nederland. Verder werd de hoge mate van digitalisering van het bedrijf onderstreept door de ranking in de Deloitte Technology Fast50 en werd de mate van duurzame bedrijfsvoering als B Corp beloond met een hoge impact score. Onlangs investeerden Shell Ventures en pensioenfonds ABP in het bedrijf.

Tags BtC | Duurzaamheid
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media