FairClimateFund wint jaar gratis PR-ondersteuning van Continews

FairClimateFund, onderdeel van ontwikkelingsorganisatie Cordaid, heeft een jaar gratis ondersteuning gewonnen van PR-bureau Continews.  
Author Casper van Diemen
Date 30 november 2022
Categorie Persberichten
FairClimateFund
Date 30 november 2022
Categorie Persberichten

Utrecht, 30-11-2022 –FairClimateFund, onderdeel van ontwikkelingsorganisatie Cordaid, heeft een jaar gratis ondersteuning gewonnen van PR-bureau Continews.  

FairClimateFund maakt de komende twaalf maanden gratis gebruik van de ondersteuning van PR-bureau Continews. De organisatie, die zich inzet voor een eerlijke CO2 markt, was deze maand aanwezig tijdens de klimaattop in Egypte. “De resultaten van klimaatverandering zijn zichtbaar overal om ons heen. Onze planeet wordt geconfronteerd met ernstige bedreigingen: hittegolven, droogte, zware regenval en stijgende zeeniveaus veroorzaken verlies van land en gewassen. En om het nog erger te maken, zijn de mensen die lijden aan de gevolgen van klimaatverandering meestal niet de mensen die het veroorzaken. Het rijkste deel van de wereld heeft de meest negatieve impact op klimaatverandering, maar de minst ontwikkelde landen hebben de meeste last van de gevolgen,” aldus Linda Lap, woordvoerder van het FairClimateFund.

 

Extra aandacht

FairClimateFund wint een jaar gratis PR-ondersteuning als onderdeel van een jaarlijkse traditie van Continews. Casper van Diemen, eigenaar van Continews: “Wij vinden het belangrijk om ons in te zetten voor een betere omgeving. Liever nog dan geld geven, leveren wij onze diensten om het verschil te maken. FairClimateFund is een gevestigde naam en verdient wat ons betreft nog een veel groter podium. Daar gaan we hard aan werken door op abonnementsbasis maandelijks nieuws te maken.”

 

Continews werkte eerder een jaar voor Alzheimer Centrum Amsterdam, Sportclub Only Friends, Stichting Ziekte van Pompe, Made Blue Foundation en ABC-gezinsupport.

Tags BtB | Duurzaamheid
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media