Lokaal nieuws zorgt vaak juist voor effectiviteit
Voor heel veel partijen voor zorgen wij free publicity op lokaal niveau of bijvoorbeeld in een hele specifieke markt. Zo ook voor CardiAid. CardiAid is een zeer innovatieve partij op het gebied van AED ‘s. Zo waren zij een van de eerste partijen waar het mogelijk was om een AED te huren voor zeer laag bedrag per maand. Zij hebben het mogelijk gemaakt voor heel veel organisaties om zeer laagdrempelig Een AED mogelijk te maken. Daarnaast worden de AED’s verhuurd inclusief proactief onderhoud.
En nu zal je Misschien denken als één van die nieuwe partijen een AED plaatst is dat dan nieuws? Het antwoord daarop is dus ja. Wanneer een organisatie namelijk een openbare AED plaats. Is dit voor om omwonenden super relevant. Deze AED wordt namelijk aangesloten op hartslag.nu. En kan dus de overlevingskansen in geval van hartstilstand in die omgeving verhogen. En daarmee is dit nieuws dus ook relevant voor de betreffende lokale media.
Zoals hier in Dordrecht. Waar een zorginstelling een openbaar AED heeft geplaatst. En wij vervolgens dit nieuws aanbieden bij de betreffende lokale media. Deze lokale media worden over het algemeen door de mensen die in die regio wonen met veel aandacht gelezen. Die aandacht zorgt ervoor dat medewerkers van organisaties denken; hé hebben ook wij niet een AED nodig in ons pand…?