Nieuwe opdrachtgever, nieuwe resultaten! 

Voor een van onze nieuwe opdrachtgevers hebben we afgelopen week prachtige resultaten behaald met een geweldig, maar bovenal veilig initiatief. 
Author Casper van Diemen
Date 1 februari 2023
Categorie Klanten in de media
1 1
Date 1 februari 2023
Categorie Klanten in de media

Voor een van onze nieuwe opdrachtgevers hebben we afgelopen week prachtige resultaten behaald met een geweldig, maar bovenal veilig initiatief. 

 

Vanwege het grote succes van de Victor Veilig campagne in 2022 waarin Univé Noord-Holland een winactie bedacht om verkeersveiligheid onder de aandacht te brengen volgde een tweede editie. 

 

Genoeg onveilige verkeerssituaties die nog niet zijn verholpen kijkend naar de aanmeldingen die binnen stroomden. Door deze tweede editie is Univé Noord-Holland in verschillende lokale media verschenen.

 

Tags BtC
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media