Nieuwkomer in Nederland Foodello brengt PR onder bij Continews

Haarlem, 13 juni 2022 – Foodello, een Finse online supermarkt tegen voedselverspilling die recent startte in Nederland, gaat een samenwerking aan met PR-bureau Continews. Het doel van deze samenwerking is het proactief creëren van free publicity.
Author Renée Arts
Date 14 juni 2022
Categorie Persberichten
Afbeelding bij PB Foodello en Continews
Date 14 juni 2022
Categorie Persberichten

Foodello
Foodello redt producten die niet in de supermarkt belanden. Wanneer de houdbaarheidsdatum dichterbij komt, een product uit het assortiment verdwijnt of als er een drukfout op de verpakking staat wordt verspilling voorkomen. Maar ook seizoensgebonden producten, producten met merk- of verpakkingswijzigingen en verkeerd ingeschatte voorraden worden door Foodello gered van verspilling.

Sinds kort doen zij dit ook in Nederland, het eerste land, buiten hun herkomstland Finland, waar ze de markt betreden. En dat blijkt een goede stap, aangezien Nederlanders relatief meer boodschappen doen dan andere Europeanen en daarnaast altijd wel van aanbiedingen houden. ‘’Zo’n intrede op een nieuwe markt vraagt natuurlijk om media-aandacht’’ vertelt marketingmanager Bas Dekker. ‘’In Continews vonden wij een partner die ons goed kan helpen ons unieke verhaal te delen en onze naamsbekendheid bij de Nederlandse consument te vergroten.’’

Maandelijkse media-aandacht
Ook Casper van Diemen, eigenaar van Continews is erg enthousiast over de nieuwe samenwerking: ‘’Als flinke voorstander van duurzaamheid ben ik vanzelfsprekend erg blij met deze samenwerking. Een mooie kans om vanaf het begin bij een ‘nieuw’ bedrijf betrokken te zijn. Wij zijn dan ook erg trots dat Foodello voor ons gekozen heeft en kijken uit naar alle mooie dingen die deze samenwerking zal opleveren. De kick-off leverde al een hoop mooie resultaten op en ik heb er alle vertrouwen in dat dit succes door blijft zetten.’’

Tags BtC | Duurzaamheid
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media