Univé Noord-Holland deelt waardecheques uit voor goede doelen

De twaalf winkels van opdrachtgever Univé Noord-Holland delen elk twee waardecheques van € 1000 uit aan twee lokale goede doelen. In totaal wordt daarmee € 24.000 uitgereikt. Dit initiatief werd grootschalig opgepikt door regionale en lokale media en zowel online als in de krant. Het is een voorbeeld van een organisatie die haar betrokkenheid en inzet voor de lokale gemeenschap toont. Het is dan ook geen verrassing dat de media hier graag over berichten! 
Author jeroen
Date 25 april 2024
Categorie Klanten in de media
HighRes_Maatschappelijk betrokken 11
Date 25 april 2024
Categorie Klanten in de media

De twaalf winkels van opdrachtgever Univé Noord-Holland delen elk twee waardecheques van € 1000 uit aan twee lokale goede doelen. In totaal wordt daarmee € 24.000 uitgereikt. Dit initiatief werd grootschalig opgepikt door regionale en lokale media en zowel online als in de krant. Het is een voorbeeld van een organisatie die haar betrokkenheid en inzet voor de lokale gemeenschap toont. Het is dan ook geen verrassing dat de media hier graag over berichten! 
 

De twaalf winkels zitten onder andere in Haarlem, Den Helder en Alkmaar. Als onderdeel van de actie kunnen inwoners van elke regio stemmen op een lokale club, sportvereniging of maatschappelijke organisatie naar keuze die zij vinden dat een waardecheque verdient. Univé Noord-Holland doet vaker iets terug voor haar leden en de maatschappij. Zulke positieve bijdragen blijven dan ook niet onopgemerkt gebleven.  
 

Het initiatief heeft een veel mediabelangstelling gekregen in de regio van elke winkel. Bijvoorbeeld, de winkel in Schagen werd opgepikt door diverse online media in de Noordkop, de winkel in Volendam verscheen in lokale kranten, en de winkel in Hoorn was op HoornRadio. Dat uitte zich in totaal met 22 uitingen, regionaal, lokaal en offline als online met een bereik van duizenden mensen. De waardecheques zijn niet alleen een financiële steun voor de gekozen goede doelen, maar ook een manier om de betrokkenheid van Univé Noord-Holland bij de lokale gemeenschappen te tonen.

Onderstaand een greep uit enkele resultaten voor Univé Noord-Holland deelt waardecheques uit voor goede doelen

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media