Wintersport: een interessant onderwerp, zo vindt ook de media  

De feestdagen zijn in zicht en dat betekent voor veel wintersportliefhebbers dat de latten en boarden klaar staan om te worden gewaxt voor het komende wintersportseizoen. Bij een PR-bureau betekent dit het uitzoeken van de nieuwste trends rondom deze periode en inspelen op actueel nieuws.  
Author Casper van Diemen
Date 7 december 2022
Categorie Klanten in de media
1 1
Date 7 december 2022
Categorie Klanten in de media

Wintersport: een interessant onderwerp, zo vindt ook de media

 

Onderwerpen als inflatie, wintersport en skipasprijzen zijn relevant en actueel. Zo hebben wij, in samenwerking met de marktleider binnen de reisbranche onderzoek gedaan bij 160 skigebieden. Hierin is gekeken naar de prijzen van skipassen waaruit de goedkopere en duurdere plaatsen zijn geselecteerd voor het aankomend skiseizoen.

 

Dit bericht is goed opgepakt door de media. Zo schreef De Telegraaf zowel online als op print over het onderzoek en de resultaten hiervan. Daarnaast pakte het AD, Travmagazine, Manoeuvre en Travelution Expert het onderzoek op.

 

Benieuwd naar meer free publicist rondom reismedia. ontdek het via de tag: travel.

Tags BtC | Travel
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media