Wij doen het niet meer, ga het zelf maar doen

Een 12-weeks Bij- en Omscholingstraject PR en Marketing
Author ContiNews
Date 15 april 2022
Categorie Blogs & Vlogs
Tekening2
Date 15 april 2022
Categorie Blogs & Vlogs

Wil jij één of meerdere mensen in jouw organisatie bij en / of omscholen in PR en Marketing? Goed idee! Waarom? Meer info? Klik hier.  

  • Jouw doelgroep verwacht eigenlijk dat jouw organisatie praktisch dagelijks zichtbaar is. Dat vraagt veel aandacht van mensen binnen de organisatie.
  • Mensen in jouw organisatie weten exact wat er speelt.
  • Meer dan ooit is effectieve benadering van de doelgroep essentieel voor succes.
  • Bij- en omscholen is voor organisaties nu vaak een basisbehoefte.
  • Het is een praktisch programma met gegarandeerd effect.
  • Na de 12 weken kunnen de deelnemers zelfstandig resultaten bereiken met PR en Marketing.
  • PR en Marketing gaat meer leven in jouw organisatie.
  • PR en marketing worden meetbaar in jouw organisatie.
  • Je kunt mensen een nieuwe rol bieden in jouw organisatie.

Ja, ik ben geïnteresseerd! Bel mij terug.  

12- weeks programma:

  1. Gewenste identiteit en kernwaarden
  2. Positionering en propositie
  3. Product- /doelgroepcombinaties
  4. Doelgroep- /middelenmatrix
  5. Huisstijldragers
  6. De octopus
  7. Planning
  8. Conversiepagina’s
  9. Focus
  10. Meten van resultaten
  11. Budget
  12. Wrap up & presentatie

Download de leaflet.    

10-11-2025 Securitas Technology, onderdeel van Securitas, levert geïntegreerde beveiligingsoplossingen voor bedrijven van alle soorten en maten. Wereldwijd werken meer dan 13.000 collega’s in 40 landen dagelijks aan het veiliger maken van de mgeving en het bieden van een optimale klantervaring.
10-09-2025 Holland Solar werkt al langere tijd samen met Continews voor de persvoorlichting. De samenwerking wordt nu uitgebreid. Waar Continews zich tot nu toe exclusief richtte op zonnestroomsystemen op woningen, zal het bureau voortaan de persvoorlichting verzorgen voor alle zonne-energieonderwerpen van Holland Solar.
04-08-2025 In een tijd waarin onduidelijk politiek beleid, kritische mediaberichten en soms zelfs onbegrip de energietransitie onder druk zetten, is heldere en eerlijke communicatie belangrijker dan ooit. Juist in deze complexe context is het van grote waarde om een communicatiepartner naast je te hebben die niet alleen de media begrijpt, maar ook écht weet waar jij als organisatie voor staat.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media