Soly anticipeert op landelijke politiek

Het voorlopige regeerakkoord is afgelopen week uitgekomen. Een van de opvallende plannen is het afschaffen van de salderingsregeling per 1 januari 2027. Deze maatregel heeft de zonne-energiebranche flink in beweging gezet. Continews staat bekend om zijn proactieve aanpak en werkt graag met opdrachtgevers om in te spelen op de actualiteit.
Author jeroen
Date 23 mei 2024
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media
bill-mead-wmaP3Tl80ww-unsplash
Date 23 mei 2024
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media

Het voorlopige regeerakkoord is afgelopen week uitgekomen. Een van de opvallende plannen is het afschaffen van de salderingsregeling per 1 januari 2027. Deze maatregel heeft de zonne-energiebranche flink in beweging gezet. Continews staat bekend om zijn proactieve aanpak en werkt graag met opdrachtgevers om in te spelen op de actualiteit. Samen met Soly hebben we een enquête uitgevoerd om de mening van de consument te peilen. De resultaten van deze enquête zijn door landelijke media opgepakt, waaronder AD, Brabants Dagblad en Tubantia.

Dit is een schoolvoorbeeld van de manier waarop wij bij Continews graag werken. Door proactief in te spelen op relevante ontwikkelingen en data te genereren die aansluiten bij de kernactiviteiten van onze klant, weten we telkens weer de aandacht van de media te trekken. In dit geval hebben we de zorgen van consumenten rondom de afschaffing van de salderingsregeling weten om te zetten in waardevolle publiciteit voor Soly. Het is goed om deel te nemen aan deze discussie die grootschalig speelt.

10-09-2025 Holland Solar werkt al langere tijd samen met Continews voor de persvoorlichting. De samenwerking wordt nu uitgebreid. Waar Continews zich tot nu toe exclusief richtte op zonnestroomsystemen op woningen, zal het bureau voortaan de persvoorlichting verzorgen voor alle zonne-energieonderwerpen van Holland Solar.
04-08-2025 In een tijd waarin onduidelijk politiek beleid, kritische mediaberichten en soms zelfs onbegrip de energietransitie onder druk zetten, is heldere en eerlijke communicatie belangrijker dan ooit. Juist in deze complexe context is het van grote waarde om een communicatiepartner naast je te hebben die niet alleen de media begrijpt, maar ook écht weet waar jij als organisatie voor staat.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media