Landelijk aandacht voor het Nationaal Huidfonds

Bijna driekwart van de schoolpleinen in Nederland, 73 procent, biedt onvoldoende schaduw. Dat blijkt uit een enquête van het Nationaal Huidfonds. Meer dan duizend scholen vulden de enquête in, die gekoppeld was aan de aanvraag van het ZonSlim-programma, speciaal ontwikkeld door het Huidfonds voor basisscholen.
Author jeroen
Date 10 september 2024
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media
Name Roos Houtman
73 procent schoolpleinen heeft te weinig schaduwplekken
Date 10 september 2024
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media
Name Roos Houtman

Bijna driekwart van de schoolpleinen in Nederland, 73 procent, biedt onvoldoende schaduw. Dat blijkt uit een enquête van het Nationaal Huidfonds. Meer dan duizend basisscholen vulden de enquête in, die gekoppeld was aan de aanvraag van het ZonSlim-programma, speciaal ontwikkeld door het Huidfonds.

 

ANP en Nederlands Dagblad verzorgden interviews en daarnaast waren er reportages in Jeugdjournaal en EditieNL.

 

Veel andere media namen de berichtgeving over.

 

Goede zonbescherming is altijd een combinatie van weren, kleren en smeren’, aldus het Nationaal Huidfonds. Het is ontzettend mooi dat deze boodschap breed door de media wordt opgepikt.

 

Bereik 13 miljoen +, aantal media tot nu toe 15.

 

Andere journalisten die meer willen weten over de ontwikkelingen rondom huidkanker mogen zich uiteraard melden.

 

Onderstaand een greep uit enkele resultaten voor Landelijk aandacht voor het Nationaal Huidfonds

Tags BtC | Duurzaamheid
10-09-2025 Holland Solar werkt al langere tijd samen met Continews voor de persvoorlichting. De samenwerking wordt nu uitgebreid. Waar Continews zich tot nu toe exclusief richtte op zonnestroomsystemen op woningen, zal het bureau voortaan de persvoorlichting verzorgen voor alle zonne-energieonderwerpen van Holland Solar.
04-08-2025 In een tijd waarin onduidelijk politiek beleid, kritische mediaberichten en soms zelfs onbegrip de energietransitie onder druk zetten, is heldere en eerlijke communicatie belangrijker dan ooit. Juist in deze complexe context is het van grote waarde om een communicatiepartner naast je te hebben die niet alleen de media begrijpt, maar ook écht weet waar jij als organisatie voor staat.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media