Bied je medewerkers omscholing aan

Ontwikkeling van medewerkers is belangrijk. Sterker nog: het belang van personeel trainen of opleiden neemt de laatste jaren alleen maar toe. Zo ook gedurende deze gekke coronacrisis.
Author ContiNews
Date 7 augustus 2020
Categorie Blogs & Vlogs
pexels-pixabay-256520
Date 7 augustus 2020
Categorie Blogs & Vlogs

Ontwikkeling van medewerkers is belangrijk. Sterker nog: het belang van personeel trainen of opleiden neemt de laatste jaren alleen maar toe. Zo ook gedurende deze gekke coronacrisis. Ondernemers die door de coronacrisis omzet verliezen kunnen steun krijgen van de overheid om overeind te blijven, een van deze regelingen is de NOW (ieder inmiddels wel bekend denk ik). De regeling heeft een 2.0 versie waarbij de overheid interessante voorwaarden stelt. Als je bijvoorbeeld in aanmerking wil komen voor deze regeling, staat daar wel iets tegenover. Je moet je medewerkers helpen en begeleiden met ontwikkeladvies en/of bijscholing. Wat zijn de voordelen van het opleiden of bijscholen van je medewerkers? 

  • Beter geschoolde medewerkers zorgen voor een betere kwaliteit, ze zijn gemotiveerder, en hun productiviteit gaat omhoog;
  • Door werknemers op te leiden ontstaat doorstroming van personeel. Zo krijgen medewerkers kansen en uitdagingen en blijft kennis en ervaring binnen het bedrijf.
  • Scheelt weer nieuw personeel zoeken 😉

Zo is het bijvoorbeeld een heel slim idee om jouw medewerkers bij- of om te scholen in storytelling, PR en marketingcommunicatie. Zij kennen de diensten en producten, maar beter nog: zij brengen de juiste verhalen naar buiten omdat ze op de werkvloer zitten. Jouw medewerkers opleiden in effectieve PR draagt bij aan het op gang houden van de storytelling en als organisatie zichtbaar te blijven. Onze ervaring is dat iedere organisatie waardevolle verhalen te vertellen heeft en dat het zeer succesvol is wanneer interne medewerkers deze verhalen op de juiste manier naar buiten brengen. Júíst omdat ze zo dicht op de bal spelen. Klinkt dit interessant? Kom langs voor een bakkie pr @ the beach en we vertellen graag meer over het ‘Zelf doen‘ traject. Groetjes Els 

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media