Bijscholen op het gebied van marketing en PR?

Afgelopen dinsdag maakte Koning Willem-Alexander bekend dat het kabinet ruim 1 miljard euro extra uittrekt voor het begeleiden van mensen naar ander werk. Nu hoeft niet alleen het kabinet te investeren in bijscholing.
Author ContiNews
Date 18 september 2020
Categorie Blogs & Vlogs
e9e0da53-4776-47c7-afb1-d41f4fc4d0ef
Date 18 september 2020
Categorie Blogs & Vlogs

Afgelopen dinsdag maakte Koning Willem-Alexander bekend dat het kabinet ruim 1 miljard euro extra uittrekt voor het begeleiden van mensen naar ander werk. Nu hoeft niet alleen het kabinet te investeren in bijscholing. Ook als werkgever kun je investeren in je medewerkers, want dat loont! Bied je al bij- of omscholing aan? Dan is de kans groot dat jouw personeel tevredener en gemotiveerder werkt. Heb je hier wel oren naar? Zeker doen, biedt bijvoorbeeld je personeel bijscholing aan op het gebied van marketing en PR. Als bedrijf bind je op deze manier medewerkers aan je. Je geeft ze namelijk een soort cadeau en een blijk van waardering en vertrouwen. Daarnaast laat je zien dat je als organisatie flexibel en innovatief bent. Door werknemers op te leiden of bij te scholen, bijvoorbeeld dus in marketing en PR, zijn ze breder inzetbaar. Jouw medewerkers kennen de producten en diensten van de organisatie als geen ander, maar beter nog: zij brengen de juiste verhalen naar buiten omdat ze op de werkvloer zitten. Jouw medewerkers opleiden in effectieve PR draagt bij aan het op gang houden van de storytelling en zichtbaar blijven als organisatie. Hierdoor wordt je bedrijf wendbaarder en speel je sneller in op de laatste veranderingen. Wij zien in ieder geval een enorm voordeel in het bijscholen van medewerkers binnen een organisatie. Een reden om het ‘Zelf doen’ traject onder de aandacht te brengen. Een traject van 12 weken, waarbij aan het eind van het programma een volledig plan op tafel ligt. Een plan die de ‘Zelf doeners’ komende jaren houvast biedt ten aanzien van de marketing en communicatie van jouw organisatie. Klinkt interessant? Neem gerust contact op, we vertellen er graag meer over. Groetjes Els 

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media