Made Blue Foundation gaat een samenwerking aan met PR-bureau Continews. Deze samenwerking is tot stand gekomen door middel van een wedstrijd waarbij iedereen een goed doel die een bijdrage levert aan een betere maatschappij kon aanmelden.
21-01-2025 Deze PR-aanpak heeft bijgedragen aan goede resultaten: in de afgelopen periode is Alius maar liefst 66 keer in de media gekomen, met een gezamenlijk bereik van meer dan 33 miljoen mensen.
19-12-2024 Holland Solar, de branchevereniging voor zonne-energie in Nederland, kiest Continews om haar PR-activiteiten te versterken. Het PR-bureau zal zich richten op het bevorderen van de zichtbaarheid en het draagvlak voor zonnepanelen en de zelfconsumptie van opgewekte stroom.
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.