Continews kiest Cordaid als nieuw goed doel

Ieder jaar kiezen wij een goed doel om gedurende 12 maanden gratis PR voor te verzorgen. Een gift in de vorm van een Niche-abonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Dit jaar is Cordaid de gelukkige winnaar. Wij gaan met volle moed Cordaid ondersteunen bij haar PR. Gefeliciteerd, Cordaid!
Author Renée Arts
Date 29 september 2022
Categorie Blogs & Vlogs
Kopie van Quote post opzet (16)
Date 29 september 2022
Categorie Blogs & Vlogs

Continews kiest Cordaid als nieuw goed doel

Ieder jaar kiezen wij een goed doel om gedurende 12 maanden gratis PR voor te verzorgen. Een gift in de vorm van een Niche-abonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Dit jaar is Cordaid de gelukkige winnaar. Wij gaan met volle moed Cordaid ondersteunen bij haar PR. Gefeliciteerd, Cordaid!

Goede doelen steunen
Ook dit jaar weer kon ieder goed doel met een ANBI-status en CBF-keurmerk zich dit jaar aanmelden, waarna wij gezamenlijk met ons team een keuze maakten. Zo mogen wij dit jaar Cordaid feliciteren met een jaar lang gratis PR. Een nieuw project waar wij met goede moed in gaan.

Cordaid
Cordaid komt op voor mensen in nood. Mensen in diepe armoede, getroffen door onrecht, oorlog, ziekte of natuurrampen. Een wereld zonder armoede en uitsluiting is het streven. Door een nauwe samenwerking met de bevolking komt Cordaid er precies achter wat er nodig is om in de hierboven genoemde behoeften te voorzien. Cordaid is er niet alleen voor de verre landen, maar helpt ook binnen Nederland waar nodig.

Hier komt bij kijken dat Cordaid naar een eerlijk klimaat streeft: een wereld waarin degenen die het meest bijdragen aan klimaatverandering investeren in projecten voor CO₂-reductie. Deze projecten komen ten goede aan mensen die het meest kwetsbaar zijn voor de gevolgen van klimaatverandering.

Wij kijken uit naar een mooie samenwerking en vertrouwen erop dat we goede successen gaan behalen!

Tags BtB | BtC | Duurzaamheid | Non-profit
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media