Zet PR & marketinginspanningen ondanks te weinig tijd niet op de lange baan Door simpelweg te weinig tijd denken organisaties vaak dat de marketinguitingen wel even tegen het licht aangehouden kunnen worden. Ergens begrijpelijk, maar als je naar de langere termijn gaat kijken, zal je organisatie alleen maar achterstand oplopen. Dat wil je natuurlijk ook niet! Geen uit het oog, uit het hart Het achterstellen van de marketinguitingen is zeker in deze crisistijd een ding, echter is het juist belangrijk om dit op peil te houden. Niet of veel minder investeren vanwege te ‘weinig’ tijd betekent een aanzienlijk slechtere marktpositie. Zo’n extra investering kan juist voor een extra marktaandeel zorgen, wie wil dat nou niet! Het is belangrijk dat klanten de weg naar jouw organisatie blijven weten te vinden, je wil immers niet dat voor jouw onderneming ‘uit het oog, uit het hart’ gaat gelden. Het letterlijk ‘zelf’ doen Loop jij tegen het probleem aan te weinig tijd voor marketing en pr te hebben en ben je overtuigd om jouw marketinguitingen toch niet achter te stellen? Zorg dan snel dat je deze tijd wel hebt en doe het ook letterlijk zelf. Wij hebben namelijk een reeds ontwikkeld bij- en omscholingstraject genaamd ‘Zelf doen’. Dit is een bij- en omscholingstraject voor medewerkers binnen een organisatie op het gebied van storystelling, PR en marketingcommunicatie. Het traject bestaat uit twaalf modules. Iedere module bestaat uit een zeer beknopt deel theorie en een groter deel waarbij mensen zelf (of samen met collega’s) opdrachten maken. Ben jij geïnteresseerd geraakt in het omscholen of opleiden van jouw medewerkers? Kom dan snel een keer langs, of neem telefonisch contact met ons op. Wij vertellen graag meer over het ‘Zelf doen’ traject. Groetjes Dewi