Drie redenen om direct te starten met het bij- en omscholen van je medewerkers op het gebied van marketing en PR

Door werknemers op te leiden of bij te scholen, bijvoorbeeld in marketing en PR, zijn ze breder inzetbaar. Jouw medewerkers zijn als geen ander bekend met de producten en diensten van de organisatie. Sterker nog, zij brengen de juiste verhalen naar buiten omdat ze op de werkvloer zitten.
Author ContiNews
Date 24 november 2020
Categorie Blogs & Vlogs

Door werknemers op te leiden of bij te scholen, bijvoorbeeld in marketing en PR, zijn ze breder inzetbaar. Jouw medewerkers zijn als geen ander bekend met de producten en diensten van de organisatie. Sterker nog, zij brengen de juiste verhalen naar buiten omdat ze op de werkvloer zitten. Jouw medewerkers opleiden in effectieve PR draagt bij aan het op gang houden van de storytelling en zichtbaar blijven als organisatie. Ik overtuig je met drie redenen, waarom je vandaag nog moet investeren in het bij- en omscholingstraject ‘Zelf Doen’. 

  1. Tevredener en gemotiveerder personeel Ontwikkeling van medewerkers is belangrijk. Sterker nog: het belang van personeel trainen of opleiden neemt de laatste jaren alleen maar toe. Investeer je in je personeel, dan komt dit alleen maar ten goede van de organisatie. Personeel heeft namelijk meer waardering voor en binding met de werkplek, is gemotiveerder en blijft loyaler aan de organisatie. Dat is goed voor het imago van de organisatie en betekent ook minder verloop van personeel.
  2. Jouw organisatie is flexibel en wendbaar Daarnaast laat je zien dat je als organisatie flexibel en innovatief bent. Door werknemers op te leiden of bij te scholen, dus bijvoorbeeld in marketing en PR, zijn ze breder inzetbaar. Jouw medewerkers kennen de producten en diensten van de organisatie als geen ander, maar beter nog: zij brengen de juiste verhalen naar buiten omdat ze op de werkvloer zitten. Jouw medewerkers opleiden in effectieve PR draagt bij aan het op gang houden van de storytelling en zichtbaar blijven als organisatie. Hierdoor wordt je bedrijf wendbaarder en speel je sneller in op de laatste veranderingen.
  3. Investeren in ontwikkeling: bespaar kosten Waar veel organisaties niet bij stilstaan is dat ze mogelijk kosten kunnen besparen in werving en selectie. Indien je ervoor kiest om personeel te trainen of om te scholen, kunnen vacatures sneller ingevuld worden. Dit zorgt ervoor dat er geen externe kracht ingehuurd hoeft te worden, of er veel kostbare tijd en energie gaat zit in het zoeken naar en aannemen van nieuw personeel.

Drie duidelijke redenen om direct te starten. Online of op locatie, wij kijken er naar uit om jouw medewerker(s) training te geven op het gebied van marketing en communicatie. Nieuwsgierig geworden naar ons bij- en omscholingstraject ‘Zelf doen’? Neem contact met ons op, we vertellen er graag meer over! Els

18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
12-10-2022 Foodello is een in Nederland vrij nieuwe online supermarkt. De retailer verkoopt voedsel en huishoudartikelen die niet in de winkelschappen belanden. Bijvoorbeeld vanwege een naderende tenminste-houdbaar-tot datum, een veranderde verpakking, of omdat een product uit het assortiment verdwijnt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media