Échte verhalen en dus PR wordt het helemaal. Reclame is klaar.

Is dat zo en is dat niet een enorme sigaar uit eigen doos? Ja, heel veel studies laten zien dat mensen minder gevoelig worden voor reclame. En dat herkennen wij in ons dagelijks werk.
Author ContiNews
Date 13 juli 2021
Categorie Blogs & Vlogs
05416be7-53d2-4d09-a886-56ba5afe78fckopie-2
Date 13 juli 2021
Categorie Blogs & Vlogs

Is dat zo en is dat niet een enorme sigaar uit eigen doos? Ja, heel veel studies laten zien dat mensen minder gevoelig worden voor reclame. En dan herkennen wij in ons dagelijks werk. Oh ja, en natuurlijk is dat ook inderdaad een enorme sigaar uit eigen doos;-) Hoe merk je dat dat reclame minder goed werkt dan? Mensen gaan steeds meer af op de mening van anderen. Human to human dus. Dat zorgt ervoor dat ratings en recensies een steeds belangrijkere rol spelen. Daarnaast spelen nieuwsmedia een essentiële rol in het verspreiden van verhalen over organisaties. Het is ook nog een keer zo dat mensen retargeting op basis van zoekgedrag aardig zat worden. Daar komen steeds meer wetregels voor, en terecht. En hoe breng dat dat dan op gang? Je moet als organisatie zorgen dat er over je wordt gesproken. Door actief te vragen om reactie, deze te delen en door media te bedienen met verhalen. Je kunt opzoek gaan de ontwikkelingen in en om je organisatie die je met feiten gaat onderbouwen. Denk aan samenwerkingen, nieuwe opdrachten, productinnovaties en andere trends. Dus reclame is dood? Dat is overdreven. Maar ze is niet zo fit. 

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media