Een jaar lang gratis PR voor een goed doel: Meer dan 40 inzendingen ontvangen

De inschrijvingstermijn voor goede doelen om zich aan te melden voor een jaar lang gratis publiciteitssteun is gesloten. Meer dan veertig goede doelen hebben zich de afgelopen maand ingeschreven. Het doet ons deugd dat velen ons hebben gevonden! De keerzijde is wel dat veel goede doelen blijkbaar nog niet genoeg naar buiten (kunnen) treden met al het goede werk dat zij verrichten.
Author jeroen
Date 2 mei 2024
Categorie Persberichten
Name Lenna van den Haak
vergaderen
vergaderen
Date 2 mei 2024
Categorie Persberichten
Name Lenna van den Haak

De inschrijvingstermijn voor goede doelen om zich aan te melden voor een jaar lang gratis publiciteitssteun is gesloten. Meer dan veertig goede doelen hebben zich de afgelopen maand ingeschreven. Het doet ons deugd dat velen ons hebben gevonden! De keerzijde is wel dat veel goede doelen blijkbaar nog niet genoeg naar buiten (kunnen) treden met al het goede werk dat zij verrichten.

 

En daar komen wij bij om de hoek kijken. Elk jaar kiezen wij een goed doel uit om belangeloos bij te staan met onze expertise in public relations. Dit initiatief zien wij niet alleen als een dienst; het is onze manier om concreet bij te dragen aan de samenleving.

 

Bekendmaking 13 mei

Wat gebeurt er nu na de sluiting? Voor goede doelen met een ANBI-status en CBF-keurmerk was tot 30 april de mogelijkheid om zich aan te melden voor deze unieke kans. Deze statussen garanderen dat de organisaties betrouwbaar en transparant zijn, wat cruciaal is voor onze samenwerking. Ons team zal de komende weken alle aanmeldingen zorgvuldig beoordelen om te beslissen met welk goed doel we gaan samenwerken. De bekendmaking van de winnaar op 13 mei is een spannend moment voor alle betrokkenen.

 

Verdiende aandacht

Vanaf 1 juni beginnen we met de werkzaamheden. Ons doel? Het gekozen goede doel proactief in de spotlight zetten bij relevante media in de Benelux. We gebruiken onze dienst, Continews Compleet, om ervoor te zorgen dat de gekozen organisatie maandelijks de aandacht krijgt die het verdient. Dit omvat het strategisch plaatsen van berichten en het uitlichten van hun werk en impact in de samenleving.

 

Stay tuned voor de aankondiging van het winnende goede doel!

 

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media