GPTX: hét evenement voor ondernemers en innovators in de schijnwerpers

GPTX is hét AI-evenement dat ondernemers en innovators bij elkaar brengt om de wereld van kunstmatige intelligentie en AI te verkennen. Na twee eerdere succesvolle edities was het tijd om opnieuw de schijnwerpers te richten op ’s lands grootste AI-evenement. In deze blog neem ik je mee naar de kern van GPTX en kijken we terug op wat voor media-aandacht dit heeft gegenereerd.
Author Casper van Diemen
Date 19 oktober 2023
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media
651c1cd952e6d
Date 19 oktober 2023
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media

GPTX is hét AI-evenement dat ondernemers en innovators bij elkaar brengt om de wereld van kunstmatige intelligentie te verkennen. Na twee eerdere succesvolle edities was het tijd om opnieuw de schijnwerpers te richten op ’s lands grootste AI-evenement. In deze blog neem ik je mee naar de kern van GPTX en kijken we terug op wat voor media-aandacht dit heeft gegenereerd.

 

Het evenement is ontstaan uit de behoefte om voorop te blijven lopen bij technologische ontwikkelingen die grote gevolgen hebben voor de manier waarop gewerkt wordt. Tools als ChatGPT en Midjourney passeren de revue. Verondersteld wordt dat deze digitale vaardigheden door elke professioneel in zijn of haar vakgebied zou moeten worden beheerst. Want zeg nou zelf: in een wereld die continue veranderd, is het belangrijk om op de hoogte te blijven van technologische vooruitgang, maar ook om deze te omarmen en te benutten.

 

Het evenement heeft daarom heel wat media-aandacht verdiend. Publicaties in de tech-industrie wijdden een verhaal over het evenement en deelden hoogtepunten van het evenement met hun lezers. Maar GPTX wist ook aandacht te trekken van lokale media, ondernemersmedia, marketingmedia en evenementenmedia. Al met al een sterke interesse van verschillende kanalen die de impact en innovatie van GPTX onderstrepen. Dit uitte zich in 34 online publicaties, 5 gedrukte publicaties en 2 radio-uitzendingen, waaronder in die van de NOS. Zie onder deze blog een glimp van de publicaties.

 

Dus, als je je afvraagt waarom GPTX zo bijzonder is, hoef je alleen maar te kijken naar de aandacht die het heeft gekregen in de media. Het evenement is een plaats waar ideeën en nieuwe toepassingen van AI samenkomen waarmee ondernemers kennis kunnen maken. GPTX blijft niet alleen de schijnwerpers op AI richten, maar brengt ze ook naar degenen die de toekomst van AI willen vormgeven. Een onderwerp waar PR zich uitstekend voor leent.

Onderstaand een greep uit enkele resultaten voor GPTX: hét evenement voor ondernemers en innovators in de schijnwerpers

Tags BtB | BtC
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media