Griekspoor

Frank Griekspoor is mede-eigenaar van Griekspoor, een multifunctioneel familiebedrijf in de civiele techniek sinds 1968. De onderneming werkt aan bruggen, grond, weg en water, sport- en speelvoorzieningen en belijning. Dit doet zij voor publieke opdrachtgevers en private partijen. Hij is heel blij met Continews, omdat het bureau hen op professionele wijze laat opvallen in hun bijzondere sector.
Author Els Kaptijn
Date 8 juni 2022
Categorie Referenties
Name Frank Griekspoor
Frank Griekspoor
Frank Griekspoor
Date 8 juni 2022
Categorie Referenties
Name Frank Griekspoor

“Om zichtbaar te zijn en om onder de aandacht te komen bij de juiste mensen delen wij veel casussen. Daarmee laten we zien wat we kunnen en hoe we werken.”

 

Frank Griekspoor is mede-eigenaar van Griekspoor, een multifunctioneel familiebedrijf in de civiele techniek sinds 1968. De onderneming werkt aan bruggen, grond, weg en water, sport- en speelvoorzieningen en belijning. Dit doet zij voor publieke opdrachtgevers en private partijen.
Hij is heel blij met Continews, omdat het bureau hen op professionele wijze laat opvallen in hun bijzondere sector.

 

Bijzondere wereld
“De wereld van de aanbestedingen is een bijzondere wereld. Je kunt hier niet een vertegenwoordiger op pad sturen om een praatje te maken of om dingen samen te ondernemen. In aanbestedingstrajecten mag je totaal geen contact hebben met gemeenten, omdat men iedere schijn van beïnvloeding wil voorkomen. Om zichtbaar te zijn en om onder de aandacht te komen bij de juiste mensen delen wij veel casussen. Daarmee laten we zien wat we kunnen en hoe we werken.”

 

“In onze branche zijn publicaties in vakmedia effectief”

 

Structureel op juiste manier onder de aandacht
Omdat er geen persoonlijke interactie is met opdrachtgevers, is het een uitdaging om een juist en compleet beeld te schetsen van je onderneming. “Omdat we niet verkeerd opgevat willen worden, luistert communicatie heel nauw. We hebben er dus een groot belang bij om op de juiste manier onder de aandacht te komen. In onze branche zijn publicaties in vakmedia effectief. Via Continews komen we structureel in online en printmedia die goed gelezen worden door onze doelgroep.”

 

“Doordat Continews actief casussen, referentieprojecten, relevante ontwikkelingen en ander nieuws deelt met de juiste mediabronnen en zij vervolgens hierover publiceren, vallen we op professionele manier op. Dit draagt positief bij aan de beeldvorming over Griekspoor.”

 

Resultaatgericht
Dat Griekspoor resultaatgericht is, is geen geheim. Het is ook om die reden dat het bedrijf graag met Continews samenwerkt. “Resultaat staat voor ons altijd voorop. We voeren niet enkel uit wat opdrachtgevers vragen, we werken samen met onze relaties aan succesvolle oplossingen. Deze mentaliteit zien we ook terug bij Continews. Doordat Continews actief casussen, referentieprojecten, relevante ontwikkelingen en ander nieuws deelt met de juiste mediabronnen en zij vervolgens hierover publiceren, vallen we op professionele manier op. Dit draagt positief bij aan de beeldvorming over Griekspoor. Verder is het handig dat mediaresultaten goed bijgehouden worden, zodat we deze kunnen delen via onze eigen communicatiekanalen waardoor we wederom onder de aandacht komen.”

 

Interne medewerker met groot draagvlak
Naast het op abonnementsbasis genereren van free publicity neemt Griekspoor nog een extra dienst af bij Continews in de vorm van een interim PR-medewerker. “De medewerker van Continews die we hier intern hebben zitten, helpt ons onder andere met het effectief inzetten van mediaresultaten. Verder heeft ze een groot draagkracht gecreëerd in de organisatie waardoor ze veel voor elkaar krijgt. Zij doet in twee dagen dingen waar wij meer dan een week voor nodig hadden. Doordat het bureau als backup fungeert, kan ik dit soort dingen loslaten. Ik ben er heel blij mee.”

 

Jouw organisatie ook continu in de media?

Griekspoor maakt gebruik van Continews Niche.

Tags BtB
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media