Hoeveel SEO-teksten moet je schrijven?

Voor SEO-teksten geldt de regel kwaliteit boven kwantiteit. De kwaliteit van de tekst bepaald ten eerste hoeveel deze wordt gelezen, hoelang mensen blijven lezen en of zij het wellicht delen. Ten tweede zijn de ‘bots’ van google zo geavanceerd dat ze dwars door een slap opgezette SEO-tekst heen prikken.
Author ContiNews
Date 31 augustus 2021
Categorie Blogs & Vlogs
sergey-zolkin-_UeY8aTI6d0-unsplash
Date 31 augustus 2021
Categorie Blogs & Vlogs

Kwaliteit boven kwantiteit

Voor SEO-teksten geldt de regel kwaliteit boven kwantiteit. De kwaliteit van de tekst bepaald ten eerste hoeveel deze wordt gelezen, hoelang mensen blijven lezen en of zij het wellicht delen. Ten tweede zijn de ‘bots’ van google zo geavanceerd dat ze dwars door een slap opgezette SEO-tekst heen prikken. 

Relevantie

De hoeveelheid SEO-teksten zal naast kwaliteit afhankelijk zijn de van de relevantie van het onderwerp. Gaat dit over je core-business? Dan is het goed om hierover te blijven schrijven. Content maken over wat jouw organisatie beweegt, de laatste innovaties in de branche en dingen waar jij tegenaan loopt zijn altijd relevant. Mijn antwoord op de vraag ‘Hoeveel SEO-teksten moet ik schrijven?’ is dan ook: oneindig. Mits de teksten van hoge kwaliteit en relevant zijn. Hulp nodig bij het schrijven van deze content? Neem contact met ons op. Tom Winter  

24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
12-10-2022 Foodello is een in Nederland vrij nieuwe online supermarkt. De retailer verkoopt voedsel en huishoudartikelen die niet in de winkelschappen belanden. Bijvoorbeeld vanwege een naderende tenminste-houdbaar-tot datum, een veranderde verpakking, of omdat een product uit het assortiment verdwijnt.
08-06-2022 Frank Griekspoor is mede-eigenaar van Griekspoor, een multifunctioneel familiebedrijf in de civiele techniek sinds 1968. De onderneming werkt aan bruggen, grond, weg en water, sport- en speelvoorzieningen en belijning. Dit doet zij voor publieke opdrachtgevers en private partijen. Hij is heel blij met Continews, omdat het bureau hen op professionele wijze laat opvallen in hun bijzondere sector.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media