Humanitas wint jaar gratis PR

Casper van Diemen, eigenaar van Continews: “Ik ben ontzettend enthousiast over de samenwerking met Humanitas. Het is een organisatie die zich dag in dag uit inzet voor mensen in nood, op verschillende vlakken in de samenleving. Hun bescheidenheid siert ze, maar het is tijd om hun waardevolle werk naar buiten te brengen zodat nog meer mensen kunnen worden geholpen.”
Author Casper van Diemen
Date 16 mei 2024
Categorie Persberichten
Jerzy Soetekouw - Directeur Humanitas
Date 16 mei 2024
Categorie Persberichten

Humanitas wint jaar gratis PR

 

Haarlem, 16-5-2024 – Vereniging Humanitas gaat de samenwerking aan met PR- en nieuwsbureau Continews. Deze samenwerking komt voort uit een oproep waarbij goede doelen zich hebben aangemeld voor kosteloze PR-diensten in de Benelux. De werkzaamheden starten op 1 juni.

 

Elk jaar selecteren de medewerkers van Continews uit de aanmeldingen een goed doel, dat zij volledig een jaar lang kosteloos via relevante media onder de aandacht van hun doelgroep brengen. Het goede doel mag een jaar gratis gebruik maken van de kennis en expertise van het bureau. Dit jaar is dat met de dienst Continews Compleet Benelux met een totale waarde van €60,000,-. Gedurende de samenwerking wordt maandelijks proactief nieuws gegenereerd.

 

Ondersteunen en begeleiden
Humanitas is een Nederlandse vrijwilligersorganisatie die zich inzet voor mensen die hulp nodig hebben bij verschillende aspecten van het leven. Het doel van Humanitas is om mensen te ondersteunen en te begeleiden, ongeacht hun achtergrond of situatie. Met 19.000 vrijwilligers is het één van de grootste vrijwilligersorganisaties van Nederland. Zij geven elk jaar aandacht aan 74.000 deelnemers of gezinnen. Het gaat om mensen die kampen met bijvoorbeeld eenzaamheid, geldzorgen, opvoedvragen of rouw.

 

Directeur Jerzy Soetekouw van Humanitas is ontzettend blij dat Continews de vrijwilligersorganisatie pro deo gaat helpen veel zichtbaarder te worden in de media: “In de bijna 80 jaar dat Humanitas bestaat hebben we altijd heel goed vrijwilligers aan ons kunnen binden, maar we hebben momenteel veel last van de krappe arbeidsmarkt bij het werven van vrijwilligers. We weten dat een hogere zichtbaarheid in de media meteen leidt tot nieuwe vrijwilligers. Daarnaast vinden we het heel belangrijk om veel vaker op te komen voor al de mensen die wij helpen. Samen met Continews kunnen we de maatschappelijke problemen die wij tegenkomen nog veel beter op de kaart zetten.”

 

Groeien met PR
Casper van Diemen, eigenaar van Continews: “Ik ben ontzettend enthousiast over de samenwerking met Humanitas. Het is een organisatie die zich dag in dag uit inzet voor mensen in nood, op verschillende vlakken in de samenleving. Hun bescheidenheid siert ze, maar het is tijd om hun waardevolle werk naar buiten te brengen zodat nog meer mensen kunnen worden geholpen.”

Tags BtB | BtC | Duurzaamheid
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media