Je personeel omscholen of opleiden

Elke ondernemer wil dat zijn of haar eigen producten/ diensten zo goed mogelijk naar buiten worden gebracht, met maar een doel: de zichtbaarheid vergroten. De juiste PR & marketingstrategie helpt hier absoluut bij. Waarom?
Author ContiNews
Date 23 februari 2021
Categorie Blogs & Vlogs
Blog-dewi
Date 23 februari 2021
Categorie Blogs & Vlogs

Elke ondernemer wil dat zijn of haar eigen producten/ diensten zo goed mogelijk naar buiten worden gebracht, met maar een doel: de zichtbaarheid vergroten. De juiste PR & marketingstrategie helpt hier absoluut bij. Waarom? Door een doel te bepalen en hierop te focussen. De eerste stap is om doelstellingen helder te krijgen en daarmee inzichtelijk maken waar de focus op komt te liggen wat betreft marketing en PR. Sinds een half jaar bieden wij een bij- en omscholingstraject aan op vlak van PR en marketing: programma’s die onze klanten ‘het’ letterlijk zelf leren doen. Zelf doelen stellen, zelf de fout bepalen, de communicatiemiddelen etc. Heb jij binnen jouw organisatie medewerker(s) met affiniteit voor marketingcommunicatie en heeft de organisatie behoefte aan een effectief PR- en marketingcommunicatieteam? Lees dan snel verder! Wij hebben namelijk een reeds ontwikkeld bij- en omscholingstraject genaamd ‘Zelf Doen’. Dit is een bij- en omscholingstraject voor medewerkers binnen een organisatie op het gebied van storystelling, PR en marketingcommunicatie. Het traject bestaat uit twaalf modules. Iedere module bestaat uit een zeer beknopt deel theorie en een groter deel waarbij mensen zelf (of samen met collega’s) opdrachten maken. Hiernaast is er iedere week een coaching gesprek met een adviseur van Van Diemen PR. Wat zijn de voordelen van het opleiden of bijscholen van je medewerkers? 

  1. De marketingcommunicatie is gebaseerd op storytelling vanuit medewerkers
  2. Jouw eigen medewerkers beschikken over de juiste competentie (kennis, vaardigheden en attitude)
  3. Eigen medewerkers brengen resultaten constant in beeld

Het is een heel slim idee om medewerkers op te leiden of bij te scholen in storytelling, PR en marketingcommunicatie. Zij kennen de producten en diensten natuurlijk als de beste en kunnen hierdoor de juiste verhalen naar buiten brengen. Effectieve PR-training voor werknemers helpt aan het op gang houden van de storytelling en om als organisatie zichtbaar te blijven. Onze ervaring is dat elke organisatie waardevolle verhalen heeft die verteld kunnen worden. Wanneer medewerkers deze verhalen op de juiste manier communiceren, kan dit erg succesvol zijn voor de organisatie. Ben jij geïnteresseerd geraakt in het omscholen of opleiden van jouw medewerkers? Kom dan snel een keer langs, of neem telefonisch contact met ons op. Wij vertellen graag meer over het ‘Zelf Doen traject. Groetjes Dewi

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media