Medewerkers bijscholen op het gebied van PR en Marketing? Dit levert het op!

Als ondernemer wil je dat jouw eigen producten/ diensten zo goed mogelijk naar buiten worden gebracht, met maar een doel: de zichtbaarheid vergroten. En nog een ander doel, geld verdienen natuurlijk ;). En met wie kan je dit beter oppakken dan een van je medewerkers, of misschien wel meerdere.
Author ContiNews
Date 11 november 2021
Categorie Blogs & Vlogs

Als ondernemer wil je dat jouw eigen producten/ diensten zo goed mogelijk naar buiten worden gebracht, met maar een doel: de zichtbaarheid vergroten. En nog een ander doel, geld verdienen natuurlijk ;). De juiste PR & marketingstrategie helpt hier absoluut bij. Waarom? Door een doel te bepalen en hierop te focussen. En met wie kan je dit beter oppakken dan een van je medewerkers, of misschien wel meerdere. Sinds een half jaar bieden wij een bij- en omscholingstraject aan op vlak van PR en marketing: programma’s waarmee wij onze klanten ‘het’ letterlijk zelf leren doen. Zelf doelen stellen, statistieken analyseren, communicatiemiddelen inzetten etc. Heb jij binnen jouw organisatie medewerker(s) met affiniteit voor marketingcommunicatie en heeft de organisatie behoefte aan een effectief PR- en marketing & communicatieteam? Ik geef je drie resultaten die het ‘Zelf doen’ traject opleveren; 

  • Een marketing & communicatieteam bestaande uit goed opgeleide eigen medewerkers

Wanneer jouw personeel het ‘Zelf doen’ traject gevolgd heeft, zal het marketing & communicatieteam uit goed opgeleide eigen medewerkers bestaan. Hierdoor kan snel en professioneel geschakeld worden op ontwikkelingen binnen de organisatie. 

  • Goede storystelling -> sterkere breinpositie

Storytelling is het belangrijkste deel van het overbrengen van een boodschap. Storytelling geeft je bedrijf de kans om je eigen kernverhaal te vertellen waardoor nieuwe ‘fans’ in contact met je merk komen. Mensen vertellen verhalen weer door, wat leidt tot een sterke breinpositie. 

  • Hogere loyaliteit

Het volgen van het ‘Zelf doen’ traject zal voor hogere loyaliteit zorgen. De essentie hiervan is het bieden van goede customer experience door op emoties als vertrouwen, eerlijkheid en integriteit in te spelen. Hogere loyaliteit zorgt voor een fijnere werksfeer en een betere band met doelgroepen. Ben jij geïnteresseerd geraakt in het omscholen of opleiden van jouw medewerkers? Kom dan snel een keer langs, of neem telefonisch contact met ons op. Wij vertellen graag meer over het ‘Zelf doen traject. Groetjes Els 

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media