PR- en nieuwsdienst Continews breidt deze maand uit met drie nieuwe journalisten
Haarlem, 20-7-23: PR- en nieuwsdienst Continews kondigt aan deze maand haar team met drie nieuwe journalisten te versterken. Het profiel journalist is de beste match voor de dienstverlening van de organisatie.
Proactief nieuws maken als niche
Continews bedient opdrachtgevers als Soly, Univé, Foodello en dé VakantieDiscounter.
” Media zijn altijd op zoek naar goed onderbouwd nieuws dat voor hun doelgroep interessant is. Geen reclamepraatjes, maar feiten.”, zegt Casper van Diemen, directeur van Continews. “Journalisten zijn cruciaal voor het verzamelen van informatie en juiste verslaglegging. Door proactief nieuws te maken, stellen we media in staat primeurs te hebben, waardoor zij interessant blijven voor hun doelgroep.”
PR-werk met journalisten
Met deze uitbreiding versterkt Continews haar focus op kwaliteit. Van Diemen: “Redacties worden overspoeld met informatie en zijn terecht kritisch op de kwaliteit daarvan. De journalisten die bij ons werken weten hoe redacties werken en zoeken uit waaraan behoefte is. We geven hieraan gehoor door redacties te voorzien van voor hen relevante informatie. Onze opdrachtgevers werken graag mee met het aanleveren hiervan. Zo ontstaat er een waardevolle samenwerking tussen media en bedrijfsleven. ”