PR rondom een nieuwe samenwerking

Niet alleen actualiteiten, grote ontwikkelingen of interne veranderingen zorgen voor een mogelijkheid tot free publicity. Ook met een nieuwe samenwerking kan jouw organisatie het nieuws bereiken. Vooral voor vak- en lokale media zijn dit interessante haakjes om nieuws te maken.
Author Renée Arts
Date 20 juli 2022
Categorie Blogs & Vlogs
Continu media... (3)
Date 20 juli 2022
Categorie Blogs & Vlogs

Niet alleen actualiteiten, grote ontwikkelingen of interne veranderingen zorgen voor een mogelijkheid tot free publicity. Ook met een nieuwe samenwerking kan jouw organisatie het nieuws bereiken. Vooral voor vak- en lokale media zijn dit interessante haakjes om nieuws te maken.

Zo ook de nieuwe samenwerking van één van onze klanten. Renaissance Amsterdam Schiphol Airport Hotel sloot zich onlangs aan bij onze klant Convention Bureau Event Park Amsterdam. Terug te lezen op onder andere Witte Weekblad, Congres Wereld en Hospitality Management.

Wil jij met jouw organisatie ook inspelen op vakmedia? Ga dan voor Continews Niche.

Tags BtB | Hotellerie / MICE
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media