PR rondom reismedia: Vliegtickets.nl in de Telegraaf 

Onze klant Vliegtickets.nl verscheen in de afgelopen week meermaals in de Telegraaf, zowel online als print. Uit data van onze klant is gebleken dat de prijzen van verre reizen flink zijn gestegen. Ten opzichte van 2019 betaalt men het dubbele voor reizen richting onder andere Azië.  
Author Casper van Diemen
Date 28 oktober 2022
Categorie Klanten in de media
WhatsApp Image 2022-10-27 at 4.56.45 PM
Date 28 oktober 2022
Categorie Klanten in de media

PR rondom reismedia: Vliegtickets.nl in de Telegraaf 

Onze klant Vliegtickets.nl verscheen in de afgelopen week meermaals in de Telegraaf, zowel online als print. Uit data van onze klant is gebleken dat de prijzen van verre reizen flink zijn gestegen. Ten opzichte van 2019 betaalt men het dubbele voor reizen richting onder andere Azië.  

 

Uit de data van Vliegtickets.nl kunnen duidelijke conclusies worden getrokken; Sinds de oorlogssituatie in Oekraïne is de vliegtuigbrandstof duurder geworden. Naast de stijging van de brandstofprijzen heeft de stijging op personeelskosten en verkeersleiding invloed op de prijs. Omdat het vluchtverkeer richting Azië nog niet zo lang volledig hervat is, is een inhaalvraag ook een logische verklaring op de hogere prijzen.  

 

In de media
De inzichten uit de data zowel offline als online leverden resultaten in de media op. Naast de Telegraaf, schreven ook IC.nl, dvhn.nl en de Limburger over het desbetreffende onderwerp. 

 

Wil jij met jouw organisatie ook inspelen op landelijke media? Meer informatie over Continews Landelijk vind je hier

 

Tags BtC | e-commerce | Travel
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media