Scan social naar opkomende problemen

Je ziet steeds meer dat mensen zich verenigen op social. Hoe wapen je daar als organisatie tegen Ja de macht van de consument blijft constant groeien. Zowel op vlak van maatschappelijke thema’s als over algemene tevredenheid met diensten van organisaties. En dat is maar goed ook. Maar het levert ook een enorme uitdaging op voor organisaties. Je moet er bovenop zitten. Hoezo moet je er bovenop zitten?
Author ContiNews
Date 20 juli 2021
Categorie Blogs & Vlogs
05416be7-53d2-4d09-a886-56ba5afe78fckopie-24 (2)
Date 20 juli 2021
Categorie Blogs & Vlogs

Je ziet steeds meer dat mensen zich verenigen op social. Hoe wapen je daar als organisatie tegen Ja de macht van de consument blijft constant groeien. Zowel op vlak van maatschappelijke thema’s als over algemene tevredenheid met diensten van organisaties. En dat is maar goed ook. Maar het levert ook een enorme uitdaging op voor organisaties. Je moet er bovenop zitten. Hoezo moet je er bovenop zitten? Ieder probleem is op te lossen zolang het besproken wordt. En om in gesprek te kunnen gaan mét, moet je wel weten waar het gesprek plaatsvindt. En hoe moet ik ze dan vinden?  Door de juiste tooling in te zetten om gesprekken in groepen te tracken en verder ook via social en Google proactief te zoeken naar specifieke onderwerpen. Ieder wat groter merk heeft dit wel nodig. Een mooi klusje voor de social media expert dus Ja dat kan mits er goede afspraken zijn gemaakt over (snelle) afstemming met de PR-adviseur of adviseurs van de organisatie.   

10-09-2025 Holland Solar werkt al langere tijd samen met Continews voor de persvoorlichting. De samenwerking wordt nu uitgebreid. Waar Continews zich tot nu toe exclusief richtte op zonnestroomsystemen op woningen, zal het bureau voortaan de persvoorlichting verzorgen voor alle zonne-energieonderwerpen van Holland Solar.
04-08-2025 In een tijd waarin onduidelijk politiek beleid, kritische mediaberichten en soms zelfs onbegrip de energietransitie onder druk zetten, is heldere en eerlijke communicatie belangrijker dan ooit. Juist in deze complexe context is het van grote waarde om een communicatiepartner naast je te hebben die niet alleen de media begrijpt, maar ook écht weet waar jij als organisatie voor staat.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media