Soly en PR-bureau Continews zetten succesvolle samenwerking voort

Soly en PR-bureau Continews verlengen hun samenwerking wegens het succes van de afgelopen jaren. De samenwerking zet zich verder in op het genereren en ontwikkelen van meer media-aandacht rondom energie-oplossingen, verdere ontwikkelingen in de branche en de missie van Soly daarin.
Author Roos
Date 28 november 2024
Categorie Persberichten
Casper van Diemen en Milan van der Meulen
Date 28 november 2024
Categorie Persberichten

Haarlem, 28 november – Soly en PR-bureau Continews verlengen hun samenwerking wegens het succes van de afgelopen jaren. De samenwerking zet zich verder in op het genereren en ontwikkelen van meer media-aandacht rondom energie-oplossingen, verdere ontwikkelingen in de branche en de missie van Soly daarin.

 

Het duurzame bedrijf ging in 2022 de samenwerking aan met Continews als een nieuwe logische stap. In Continews heeft Soly een partner gevonden die kan helpen om journalisten te voorzien van de juiste informatie en zo mooie verhalen onder de aandacht kan brengen bij de juiste doelgroep; dit gericht op alle ontwikkelingen op het gebied van het verduurzamen middels zonne-energie.

 

Met het zien verschijnen van verhalen in vakspecifieke en landelijke media is dat gelukt. Het afgelopen jaar zijn honderden items middels free publicity in de media verschenen, met een bereik van honderden miljoenen.

 

Goed gevoel

 

‘’We kijken positief terug op de samenwerking van de afgelopen jaren’’, vertelt Milan van der Meulen van Soly. ‘’De energiemarkt in Nederland is veranderlijk. Als een van de markleiders is het belangrijk om onze opinie te kunnen geven en actief bij de kunnen dragen aan het debat. Iedere relevante journalist weet wie wij zijn en er wordt veel gevraagd naar onze duidingen. Daar zijn we enorm trots op.’’

 

Ook bij het PR-bureau zijn ze tevreden over de stand van zaken en de verlenging van de samenwerking, verwoordt Casper van Diemen, eigenaar van Continews. ‘’Soly is een fijne gesprekspartner voor journalisten. Ze heeft een realistische en kritische kijk op wat er om haar heen gebeurt. Daarnaast opent ze constant markten middels innovatie en strategie en is ze niet bang om daarover te vertellen. Dat past perfect bij onze missie om bewezen duurzame merken een groot podium te bieden. Daarnaast is een nieuwe klant leuk, maar een klant die verlengt is natuurlijk nog veel mooier.’’

Tags BtB | Duurzaamheid
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media