Topbloemen

Veel andere PR-bureaus zullen ook vast proactief meedenken, maar bij Continews doen ze het echt anders. Ze geven altijd uitgebreide terugkoppeling en laten weten hoe een bericht opgepakt is. Ook bouwen ze met ons aan een imago.
Author ContiNews
Date 14 april 2022
Categorie Referenties
Name Heleen Beukers
foto_heleen (1)
foto_heleen (1)
Date 14 april 2022
Categorie Referenties
Name Heleen Beukers

Heleen Beukers is Marketing Manager bij online bloemist Topbloemen uit Nieuw-Vennep. Zij is zeer te spreken over de samenwerking met Continews, vooral omdat het bureau volgens haar proactief meedenkt, eerlijk is, en steeds het maximale eruit probeert te halen voor de klant. 

Proactief meedenken
“Wat ik vooral zo prettig vind aan de samenwerking met Continews, is dat ze echt proactief met je meedenken”, zo legt Heleen uit. “Onze communicatiemedewerker heeft vrijwel dagelijks contact met onze accountmanager bij Continews. Die denkt echt actief mee over wat voor inhakers we kunnen bedenken met wat er momenteel in het nieuws speelt. En als hij iets hoort wat relevant zou kunnen zijn, dan laat hij het ons meteen weten. Het is echt heel erg fijn als je zo’n goede sparring partner hebt in het bedenken van onderwerpen. ”

Eerlijkheid
Een andere eigenschap van Continews waar Heleen zeer over te spreken is, is de eerlijkheid. Het PR-bureau bestaat zeker niet uit ja-knikkers, en dat doet Heleen deugd: “Als we zelf met een idee komen dat geen goed idee is, dan durven ze dat ook te zeggen. Ook leggen ze ons dan uit waarom iets geen goed idee is. Zo kunnen we er steeds zeker van zijn dat als we met een bericht naar buiten komen, dit ook relevant is. Bij Continews willen ze niet alleen aan de voorwaarden van het abonnement voldoen, ze willen echt steeds het maximale voor jou als klant eruit halen.”

Zichtbaarheid vergroten en goede naam hoog houden
Topbloemen heeft bij Continews een Niche-abonnement, waarmee vooral de vakmedia bereikt worden: “Wij zetten PR-deals vooral in om onze zichtbaarheid te vergroten en om onze goede naam hoog te houden. Het Niche abonnement werkt voor ons op dit moment het beste, omdat het voor ons belangrijk is om ons imago goed op peil te houden, zowel bij de lokale bloemisten toe als naar de klanten toe.”

Lange termijnstrategie
Daarnaast zijn er nog enkele andere dingen die Continews volgens Heleen op een positieve manier anders doet dan andere PR-bureaus: “Veel andere PR-bureaus zullen ook vast proactief meedenken, maar bij Continews doen ze het echt anders. Ze geven altijd uitgebreide terugkoppeling en laten weten hoe een bericht opgepakt is. Ook bouwen ze met ons aan een imago. Die scherpe blik, dat meedenken op strategisch niveau, dat gaat veel verder dan puur alleen persberichten versturen. Dit omvat het hele doen en laten van je organisatie voor de langere termijn.”

Onderstaand een greep uit enkele resultaten voor Topbloemen

Tags BtB | BtC | e-commerce
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media