Uitkomst van Zelf Doen: Loyale medewerkers

September staat bij ons in het teken van een van onze nieuwe diensten: het Bij- en omscholingstraject ‘Zelf Doen’. Dit is een 12-weeks programma om één of meerdere medewerkers bij of om te scholen op het gebied van storytelling, PR en marketingcommunicatie. In deze twaalf weken worden twaalf modules behandeld; elke week een. Aan het eind van dit traject niet alleen een prachtig plan waar je jaren wat aan hebt, maar ook zeer loyale medewerkers.
Author ContiNews
Date 23 september 2020
Categorie Blogs & Vlogs
Zelf-doen (3)
Date 23 september 2020
Categorie Blogs & Vlogs

September staat bij ons in het teken van een van onze nieuwe diensten: het Bij- en omscholingstraject ‘Zelf Doen’. Dit is een 12-weeks programma om één of meerdere medewerkers bij of om te scholen op het gebied van storytelling, PR en marketingcommunicatie. In deze twaalf weken worden twaalf modules behandeld; elke week een. Aan het eind van dit traject niet alleen een prachtig plan waar je jaren wat aan hebt, maar ook zeer loyale medewerkers. Waar doe ik het voor? De eerste modules staan in het teken van de kern van jullie organisatie. Wat is jullie gewenste identiteit? Waarom doen jullie wat jullie doen? Wat is jullie bestaansrecht? Wat doen jullie precies? Hoe doen jullie dat? Dit soort vragen zullen wij samen onderzoeken, omdat het antwoord op deze vragen de drijfveer is van jullie organisatie; ze vormen de basis van jullie communicatie. Niet alleen is dit erg waardevol voor de organisatie en de toekomstige communicatie, maar ook voor de binding met medewerkers. Het biedt perspectief in de werkzaamheden die zij uitvoeren. Loyaliteit Wanneer die kern helder is, maak je het de medewerkers ook makkelijker om keuzes te maken. Waarom doen we iets wel en waarom juist niet? Wanneer alles terug te redeneren is, zal na een tijdje een cultuur ontstaan waarin veel dingen ‘vanzelfsprekend’ zullen worden en waarin duidelijk is welke weg de organisatie bewandeld. Voor medewerkers zal het gevoel van ‘fulfilment’ hierdoor een stuk groter zijn, wat zorgt voor loyaliteit. Wil jij de loyaliteit en saamhorigheid in jouw hele team verhogen? Kijk dan hier. Gelijk starten of meer informatie over Zelf Doen? Kijk hier. Tom Winter 

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media