Heerhugowaard, 18 januari 2024 – Univé Noord-Holland en PR-bureau Continews verlengen hun samenwerking wegens succes van het afgelopen jaar. De samenwerking zet zich verder in op het ontwikkelen en genereren van meer media-aandacht rond het maatschappelijke en coöperatieve gedachtegoed van Univé Noord-Holland.
Om haar zichtbaarheid in het werkgebied te versterken en om actuele onderwerpen regelmatig onder de aandacht te brengen in de media, is Univé Noord-Holland de samenwerking met Continews aangegaan. ‘’We vonden en vinden het heel belangrijk dat wat we doen op maatschappelijk gebied meer verteld wordt. En daar konden we hulp bij gebruiken, met een bureau dat daarin gespecialiseerd is’’, zegt Karin Groot van Univé Noord-Holland.
Terugblik
“We kijken positief terug op de samenwerking van het afgelopen jaar. Niet alleen omdat vrijwel alles wat aangedragen en overlegd is afgelopen jaar is opgepakt door de media, maar ook doordat Continews met ons meedenkt wat we wel of juist niet moeten vertellen,” vertelt Groot. “Het is dankzij Continews geweest dat campagnes als het gratis uitdelen van Victor Veilig Poppen voor meer verkeersveiligheid of het beschikbaar stellen van zonnebrandcrème en -dispensers in strijd tegen huidkanker veelvuldig in het nieuws zijn verschenen. We zijn verheugd dat ook voor dit jaar Continews ons helpt bij het vertellen van ons verhaal en het uitlichten van onze maatschappelijke initiatieven.’’
“Ik ben erg content over de samenwerking met Univé Noord-Holland en kijk met een goed gevoel terug op het afgelopen jaar”, zegt Casper van Diemen, eigenaar van Continews. “We weten wat er lokaal speelt en weten hoe wij onderwerpen en campagnes omzetten naar actualiteiten waardoor media dit veelvuldig oppikken. Afgelopen jaar was veelbelovend en dat smaakt naar meer.”