Waar een leuk gesprekje naartoe kan leiden

Een van de leuke dingen van mijn baan als senior PR adviseur is het spreken van journalisten. Zo belde ik laatst met Folkert van der Molen van Duurzaam-Ondernemen.nl. Ik schrijf voor duurzame merken die zich bewezen hebben, dus dit nieuwsplatform is een belangrijke nieuwssite.
Author jeroen
Date 16 februari 2024
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media
Name Lenna van den Haak
Waar een belletje wel niet goed voor is
Date 16 februari 2024
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media
Name Lenna van den Haak

Een van de leuke dingen van mijn baan als senior PR adviseur is het spreken van journalisten. Zo belde ik laatst met Folkert van der Molen van Duurzaam-Ondernemen.nl. Ik schrijf voor duurzame merken die zich bewezen hebben, dus dit nieuwsplatform is een belangrijke nieuwssite.

 

We spraken over duurzame thema’s en onderwerpen die nu actueel zijn en waar hij onder andere mee bezig is. En zo kwamen we plots te spreken over Made Blue, een goede doel organisatie die met donatie-acties in de Nederlandse horecabranche en door maatschappelijk te ondernemen schoon drinkwater faciliteert voor projecten in landen waar dit niet vanzelfsprekend is.

 

Op 12 februari bestond Made Blue 10 jaar, een mooi haakje om eens in te gaan op wat ze bereikt hebben en vooral, wat ze de komende jaren nog in petto hebben. Voor Folkert was dit een reden om op de geboortedag van Made Blue een interview te plaatsen met de heren van het eerste uur, Frank van der Tang en Machiel van Dooren.

Nieuws maken, zo leuk kan het zijn!

 

PS: check hier het verhaal op Duurzaam Ondernemen

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media