Een van de leuke dingen van mijn baan als senior PR adviseur is het spreken van journalisten. Zo belde ik laatst met Folkert van der Molen van Duurzaam-Ondernemen.nl. Ik schrijf voor duurzame merken die zich bewezen hebben, dus dit nieuwsplatform is een belangrijke nieuwssite.
We spraken over duurzame thema’s en onderwerpen die nu actueel zijn en waar hij onder andere mee bezig is. En zo kwamen we plots te spreken over Made Blue, een goede doel organisatie die met donatie-acties in de Nederlandse horecabranche en door maatschappelijk te ondernemen schoon drinkwater faciliteert voor projecten in landen waar dit niet vanzelfsprekend is.
Op 12 februari bestond Made Blue 10 jaar, een mooi haakje om eens in te gaan op wat ze bereikt hebben en vooral, wat ze de komende jaren nog in petto hebben. Voor Folkert was dit een reden om op de geboortedag van Made Blue een interview te plaatsen met de heren van het eerste uur, Frank van der Tang en Machiel van Dooren.
Nieuws maken, zo leuk kan het zijn!
PS: check hier het verhaal op Duurzaam Ondernemen