Wat kan je doen als je niet zeker bent van de toekomst?

Een vraag die in veel organisaties rond zal gaan gezien de huidige situatie. Vaak krijg je de reactie: ‘Tja, je doet er niks aan’. En dat klopt ook, je kan weinig aan de situatie zelf doen. Maar om in onze huidige campagne sfeer te blijven, stel ik de vraag: ‘Wat kan je er wel aan doen wanneer de toekomst er mistig uit ziet?’.
Author ContiNews
Date 6 november 2020
Categorie Blogs & Vlogs
Mist
Date 6 november 2020
Categorie Blogs & Vlogs

Keihard werken

Als je niet weet wat er komen gaat kan je twee dingen doen: niks doen en afwachten of ervoor zorgen dat je klaar bent voor alles wat er zou kunnen komen en fitter dan ooit zijn. Het verschilt natuurlijk per individu of organisatie hoe dit zich uit. Bij ons heeft dit zich bijvoorbeeld geuit in een volledig nieuwe propositie. Het gaf ons als organisatie extra motivatie om terug te gaan naar de tekentafel. Wat kunnen wij goed? Wat doen anderen? Wat maakt ons uniek en hoe kunnen we dit nog beter formuleren en uitdragen? En dat zijn naar mijn mening de vragen die je als organisatie het beste kunt stellen in een situatie als deze. Laat dat nou net hetgeen zijn waar wij campagne voor voeren de aankomende periode. Want in principe is het antwoord op bovenstaande vragen jouw positionering & propositie. Omdat wij vaak de vraag kregen of organisaties dit zelf ook konden doen hebben wij een traject ontwikkeld genaamd: Zelf Doen. Waarin medewerkers worden getraind in storytelling, PR en marketingcommunicatie. Hard werken dus. Het niet Zelf Doen maar wel antwoord op bovenstaande vragen? Kijk dan naar ID-sessie. Hierin zoeken we binnen 2 uur naar een kraakhelder antwoord op bovenstaande vragen. Weet jij het antwoord op bovenstaande vragen al maar heb je geen idee hoe je dit het beste kan formuleren en uitdragen? Kijk dan naar communicatieplan, waarin wij samen een plan maken om jouw doelgroep effectief te benaderen. Of gewoon even sparren? Neem dan contact met ons op. Tom Winter 

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media