Keihard werken
Als je niet weet wat er komen gaat kan je twee dingen doen: niks doen en afwachten of ervoor zorgen dat je klaar bent voor alles wat er zou kunnen komen en fitter dan ooit zijn. Het verschilt natuurlijk per individu of organisatie hoe dit zich uit. Bij ons heeft dit zich bijvoorbeeld geuit in een volledig nieuwe propositie. Het gaf ons als organisatie extra motivatie om terug te gaan naar de tekentafel. Wat kunnen wij goed? Wat doen anderen? Wat maakt ons uniek en hoe kunnen we dit nog beter formuleren en uitdragen? En dat zijn naar mijn mening de vragen die je als organisatie het beste kunt stellen in een situatie als deze. Laat dat nou net hetgeen zijn waar wij campagne voor voeren de aankomende periode. Want in principe is het antwoord op bovenstaande vragen jouw positionering & propositie. Omdat wij vaak de vraag kregen of organisaties dit zelf ook konden doen hebben wij een traject ontwikkeld genaamd: Zelf Doen. Waarin medewerkers worden getraind in storytelling, PR en marketingcommunicatie. Hard werken dus. Het niet Zelf Doen maar wel antwoord op bovenstaande vragen? Kijk dan naar ID-sessie. Hierin zoeken we binnen 2 uur naar een kraakhelder antwoord op bovenstaande vragen. Weet jij het antwoord op bovenstaande vragen al maar heb je geen idee hoe je dit het beste kan formuleren en uitdragen? Kijk dan naar communicatieplan, waarin wij samen een plan maken om jouw doelgroep effectief te benaderen. Of gewoon even sparren? Neem dan contact met ons op. Tom Winter