Heeft het schrijven van een blog nog zin? Tegenwoordig schrijven enorm veel bedrijven blogs. Moet je er nog wel aan beginnen? Je zult nooit opvallen tussen de miljoenen blogs die er elke dag worden geschreven? Juist wel. Wij bloggen en schrijven dan ook regelmatig over wat er speelt binnen ons vakgebied omdat wij er dagelijks enorm veel over lezen. Wat zijn de voordelen daarvan? En wat hebben klanten daaraan? Wat heb je in huis? Wij lezen elke dag weer enorm veel over wat er speelt binnen ons vakgebied en die informatie delen wij graag met jullie door middel van bijvoorbeeld een blog! Via deze weg proberen we jullie te laten zien waar wij goed in zijn en waar wij verstand van hebben. Wanneer ik opzoek ben naar een nieuw huis, laat ik mij namelijk ook graag informeren bij een expert… Door het geven van praktische tips, voorbeelden van opdrachten die uitgevoerd zijn, praktijkcases van klanten en informatie over de ontwikkelingen in het vakgebied proberen wij als bedrijf te laten zien wat wij in huis hebben. Meer persoonlijkheid, interactie en dialoog Wij proberen wekelijks nieuwe verhalen over PR en marketing te delen. Hierin staat relevante informatie, oplossingen en antwoorden om zo vertrouwen te scheppen. Onze blogs zijn bijna altijd gelinkt aan auteurs of werknemers, onderaan de blog zijn dan ook vaak contactgegevens te vinden. Zo proberen we jullie een blik achter de schermen te geven in de hoop meer interactie, klantbinding en een gevoel van familiariteit te krijgen. Bij vragen kunnen wij dan ook altijd telefonisch gecontacteerd worden. Wat hebben jullie als klant hieraan? Door wekelijks te bloggen en te schrijven over wat er binnen ons vakgebied speelt, hopen wij dat jullie ons leren kennen als geschikte en betrouwbare partij met kennis en ervaring. Bedenk: als wij niet vertellen wat wij kunnen, hoe kunnen jullie dat dan weten? Meer informatie over bloggen? Neem dan vooral contact met ons op! Groet Dewi