Wij doen het niet meer, ga het zelf maar doen

Een 12-weeks Bij- en Omscholingstraject PR en Marketing
Author ContiNews
Date 15 april 2022
Categorie Blogs & Vlogs
Tekening2
Date 15 april 2022
Categorie Blogs & Vlogs

Wil jij één of meerdere mensen in jouw organisatie bij en / of omscholen in PR en Marketing? Goed idee! Waarom? Meer info? Klik hier.  

  • Jouw doelgroep verwacht eigenlijk dat jouw organisatie praktisch dagelijks zichtbaar is. Dat vraagt veel aandacht van mensen binnen de organisatie.
  • Mensen in jouw organisatie weten exact wat er speelt.
  • Meer dan ooit is effectieve benadering van de doelgroep essentieel voor succes.
  • Bij- en omscholen is voor organisaties nu vaak een basisbehoefte.
  • Het is een praktisch programma met gegarandeerd effect.
  • Na de 12 weken kunnen de deelnemers zelfstandig resultaten bereiken met PR en Marketing.
  • PR en Marketing gaat meer leven in jouw organisatie.
  • PR en marketing worden meetbaar in jouw organisatie.
  • Je kunt mensen een nieuwe rol bieden in jouw organisatie.

Ja, ik ben geïnteresseerd! Bel mij terug.  

12- weeks programma:

  1. Gewenste identiteit en kernwaarden
  2. Positionering en propositie
  3. Product- /doelgroepcombinaties
  4. Doelgroep- /middelenmatrix
  5. Huisstijldragers
  6. De octopus
  7. Planning
  8. Conversiepagina’s
  9. Focus
  10. Meten van resultaten
  11. Budget
  12. Wrap up & presentatie

Download de leaflet.    

24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakel heeft voor het versterken van de naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
12-10-2022 Foodello is een in Nederland vrij nieuwe online supermarkt. De retailer verkoopt voedsel en huishoudartikelen die niet in de winkelschappen belanden. Bijvoorbeeld vanwege een naderende tenminste-houdbaar-tot datum, een veranderde verpakking, of omdat een product uit het assortiment verdwijnt.
08-06-2022 Frank Griekspoor is mede-eigenaar van Griekspoor, een multifunctioneel familiebedrijf in de civiele techniek sinds 1968. De onderneming werkt aan bruggen, grond, weg en water, sport- en speelvoorzieningen en belijning. Dit doet zij voor publieke opdrachtgevers en private partijen. Hij is heel blij met Continews, omdat het bureau hen op professionele wijze laat opvallen in hun bijzondere sector.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media