Wij doen het niet meer, ga het zelf maar doen

Een 12-weeks Bij- en Omscholingstraject PR en Marketing
Author ContiNews
Date 15 april 2022
Categorie Blogs & Vlogs
Tekening2
Date 15 april 2022
Categorie Blogs & Vlogs

Wil jij één of meerdere mensen in jouw organisatie bij en / of omscholen in PR en Marketing? Goed idee! Waarom? Meer info? Klik hier.  

  • Jouw doelgroep verwacht eigenlijk dat jouw organisatie praktisch dagelijks zichtbaar is. Dat vraagt veel aandacht van mensen binnen de organisatie.
  • Mensen in jouw organisatie weten exact wat er speelt.
  • Meer dan ooit is effectieve benadering van de doelgroep essentieel voor succes.
  • Bij- en omscholen is voor organisaties nu vaak een basisbehoefte.
  • Het is een praktisch programma met gegarandeerd effect.
  • Na de 12 weken kunnen de deelnemers zelfstandig resultaten bereiken met PR en Marketing.
  • PR en Marketing gaat meer leven in jouw organisatie.
  • PR en marketing worden meetbaar in jouw organisatie.
  • Je kunt mensen een nieuwe rol bieden in jouw organisatie.

Ja, ik ben geïnteresseerd! Bel mij terug.  

12- weeks programma:

  1. Gewenste identiteit en kernwaarden
  2. Positionering en propositie
  3. Product- /doelgroepcombinaties
  4. Doelgroep- /middelenmatrix
  5. Huisstijldragers
  6. De octopus
  7. Planning
  8. Conversiepagina’s
  9. Focus
  10. Meten van resultaten
  11. Budget
  12. Wrap up & presentatie

Download de leaflet.    

09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media