Nieuwe tool om marktonderzoek te doen
Wil jij marktonderzoek doen en met deze uitslagen in de media komen?
Dat kan middels onze nieuwe onderzoekstool. Deze tool geeft jou de mogelijkheid om significant marktonderzoek te doen binnen een representatieve onderzoeksgroep. De resultaten leveren waardevolle input voor nieuwsberichten.
Onderzoeksbureau en nieuwsdienst in één
- De onderzoeksmethoden van Continews voldoen aan alle eisen voor significant kwantitatief en kwalitatief onderzoek.
- De onderzoekspool is ISO gecertificeerd.
- Onderzoeksresultaten kunnen wij binnen 24 uur verwerven.
- Wij leveren een volledig rapport op met alle resultaten.
- Uiteraard denken wij als nieuwsdienst nee over het stellen van de juiste vragen en hebben wij vooraf meegedacht over de nieuwswaarde van de onderzoeksopzet.
Met deze oplossing bieden wij jou de mogelijkheid om marktonderzoek te doen en data te vergaren die nieuwswaardig zijn.
Proactief
Als nieuwsdienst gaan wij anders te werk dan een onderzoeksbureau. Zo kijken wij zelf (ook) naar de relevante ontwikkelingen in jouw markt, waarna we proactief met suggesties voor onderwerpen en enquêtevragen komen. Ook zorgen wij ervoor dat we goed voorbereid zijn door vooraf overleg te hebben met journalisten. In dit overleg bespreken we of er interesse bestaat in de onderzoeksresultaten en welke haakjes er zijn om op aan te haken. Hierdoor creëren we een grote kans op free publicity.
Wil je hierover meer weten? Neem dan contact met ons op via 020-401752 of info@continews.nl.