PR rondom de prijzen van huurauto’s op vakantiebestemmingen

Samen met onze klant dé VakantieDiscounter deden wij onderzoek naar de vraag en prijs van huurauto’s op vakantiebestemmingen. Door middel van data werd duidelijk dat acht dagen autohuur nu ruim anderhalf keer zo duur is als in 2019.
Author Renée Arts
Date 29 juni 2022
Categorie Klanten in de media
1 1
Date 29 juni 2022
Categorie Klanten in de media

Nieuwswaardige informatie, die wij vervolgens hebben aangeboden bij verschillende (landelijke) media. Door middel van het pitchen van deze cijfers bij relevante media uit onze unieke perslijst volgde er een hoop mooie resultaten. Een mooie samenwerking die al meerdere jaren succesvol free publicity oplevert. Ook teamlead contentmarketing Laura Vlaanderen spreekt zich positief uit. ‘’Met ons Compleet-abonnement is het doel om maandelijks in de media te verschijnen en daardoor onze zichtbaarheid en naamsbekendheid te vergroten. Dit werkt voor ons heel goed en zorgt voor continuïteit.” De complete referentie lees je hier. Ook maandelijks in verschillende landelijke media verschijnen? Kies voor Continews Compleet!

Tags BtC | Travel
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media