Continews in de media: Jaar lang gratis PR voor goed doel

Wij zijn weer opzoek naar een goed doel om twaalf maanden gratis voor te werken. Op deze manier kunnen wij onze eigen knowhow inzetten om een stichting verder te helpen. De zoektocht is niet onopgemerkt gebleven. Dit bericht leverde een aantal mooie publicaties op.
Author Els Kaptijn
Date 21 juli 2022
Categorie Continews in de Media
Continews op Marketingtribune
Date 21 juli 2022
Categorie Continews in de Media

PR-bureau Continews zoekt weer een goed doel om twaalf maanden gratis voor te werken. Het bureau wil op deze manier de eigen knowhow inzetten om een stichting verder te helpen. Dit bericht leverde een aantal mooie publicaties op. 

Het hele persbericht lezen? Dat kan hier.

 

Aanmelden?

Voor goede doelen met een ANBI-status en CBF-keurmerk is het nu mogelijk om zich hier aan te melden. Aanmelden kan tot 18 augustus aanstaande.

Tags BtB | BtC | Duurzaamheid | Non-profit
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media