Jaar lang gratis PR voor goed doel

Haarlem, 05-03-24 – PR-bureau Continews zoekt weer een goed doel om twaalf maanden gratis voor te werken. Het bureau wil op deze manier graag de eigen knowhow inzetten om een stichting verder te helpen.
Author Renée Arts
Date 4 maart 2024
Categorie Blogs & Vlogs, Persberichten
12
Date 4 maart 2024
Categorie Blogs & Vlogs, Persberichten

Haarlem, 5 maart  2024 – PR-bureau Continews zoekt weer een goed doel om twaalf maanden gratis voor te werken. Het bureau wil op deze manier graag de eigen knowhow inzetten om een stichting verder te helpen.


Gratis abonnement
Ieder jaar helpt de organisatie een goed doel met haar skills op het gebied van PR. Stichtingen kunnen zich inschrijven en op het spel staat een jaarabonnement. Dit betreffende abonnement heet Continews Compleet Benelux met een totale waarde van €60,000,-. Gedurende de samenwerking wordt maandelijks proactief nieuws gegenereerd. Belangeloos en gratis; omdat zij graag actief een steentje bijdragen aan een betere omgeving. Eigenaar Casper van Diemen: “Er is natuurlijk niets mis met een financiële bijdrage aan een goed doel. Het is echter ook wel mooi om je skills gratis in te zetten om daarmee een goed doel vooruit te helpen. Ik denk dat we in een mooiere wereld zouden leven wanneer iedere organisatie dit doet. Het is daarnaast ook goed voor de samenwerking binnen ons team om ieder jaar samen als het ware een extra klant te bedienen maar dan met gesloten beurs.”

Voorgangers
Continews deed dit eerder al voor Stichting Ziekte van Pompe, Stichting Only Friends, Alzheimercentrum Amsterdam en afgelopen jaar voor Made Blue Foundation. Machiel van Dooren, medeoprichter van Made Blue Foundation vertelt over de samenwerking als gift: “Aangezien wij een stichting zijn proberen wij zo efficiënt mogelijk om te gaan met publiciteit. Dit betekent onder andere geen geld uitgeven aan dure marketing en reclame. PR zorgt ervoor dat wij desondanks online zichtbaar zijn. Sinds wij met Continews samenwerken groeien wij nog verder, omdat de verhalen die wij met bedrijven realiseren nu constant worden gedeeld.’’

Aanmelden
Voor goede doelen met een ANBI-status en CBF-keurmerk is het nu mogelijk om zich hier aan te melden. Aanmelden kan tot 30 april aanstaande. In de weken daarna zal de organisatie beslissen met welk goed doel er komend jaar samengewerkt zal gaan worden. 13 mei wordt de winnaar bekend gemaakt. 1 Juni gaan we aan de slag.

Tags Duurzaamheid
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media