Meet the team: afstudeerstagiaire Kenza Ezzahraoui

Continews breidt uit! Sinds de afgelopen weken zijn er nieuwe gezichten te ontdekken op kantoor. In de komende berichten stellen de nieuwe PR-professionals en stagiairs zich aan u voor. Maak deze keer kennis met afstudeerstagiaire Kenza Ezzahraoui.
Author Roos
Date 20 februari 2025
Categorie Blogs & Vlogs
Foto Kenza Ezzahraoui
Date 20 februari 2025
Categorie Blogs & Vlogs

Hey! Ik ben Kenza, 23 jaar en afkomstig uit Hoofddorp. Bij Continews werk ik de komende maanden als stagiaire aan mijn afstudeeronderzoek. Wat mij drijft? De constante zoektocht naar nieuwe uitdagingen en mogelijkheden om te groeien. Met ervaring in verschillende sectoren heb ik geleerd om snel te schakelen, analytisch te denken en vooral creatief te zijn in het vinden van oplossingen.

 

Mijn interesse in PR komt voort uit mijn passie voor communicatie en strategie. Het is de perfecte mix van creativiteit en impact, waarbij je met de juiste boodschap echt iets kunt bereiken. Wat me aantrekt aan Continews is de veelzijdigheid. Geen dag is hetzelfde, en de kans om verschillende branches te ontdekken past perfect bij mijn brede interesses. Ik ben iemand die buiten de gebaande paden denkt, altijd gemotiveerd is om het beste uit elke situatie te halen en graag samenwerkt om impact te maken.

 

Van ambitie naar actie

 

Mijn sterke punten? Openheid, extraversie en een flinke dosis nieuwsgierigheid helpen me om anders naar dingen te kijken en content te creëren die niet alleen informatief, maar ook echt boeiend is. Bij Continews wil ik deze skills verder ontwikkelen en bijdragen aan een creatieve, innovatieve werkomgeving. Met mijn afstudeeronderzoek naar procesoptimalisatie zet ik die ambitie om in actie: efficiëntere workflows en een nog hogere tevredenheid bij zowel klanten als medewerkers. Ik heb er zin in!

Tags BtC
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media