PR rondom reismedia: dé Vakantiediscounter twee keer op de Telegraaf online

Onze klant dé Vakantiediscounter verscheen afgelopen week maar liefst twee keer op de Telegraaf. Uit hun data kwam duidelijk naar voren dat vakanties immuun zijn voor de koopkrachtdip. En uit ander onderzoek middels een enquête kon het online reisbureau opmaken dat vakantiegangers vaak terug willen naar dezelfde bestemming.
Author Renée Arts
Date 28 september 2022
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media
Template_insta_De_VakantieDiscounter
Date 28 september 2022
Categorie Blogs & Vlogs, Klanten in de media

PR rondom reismedia: dé Vakantiediscounter twee keer op de Telegraaf online

Onze klant dé Vakantiediscounter verscheen afgelopen week maar liefst twee keer op de Telegraaf. Uit hun data kwam duidelijk naar voren dat vakanties immuun zijn voor de koopkrachtdip. En uit ander onderzoek middels een enquête kon het online reisbureau opmaken dat vakantiegangers vaak terug willen naar dezelfde bestemming.

Dé Vakantiediscounter deelde haar data met ons, waaruit een duidelijke conclusie getrokken kon worden: de vakantie gaat voorlopig niet van het prioriteitenlijstje van de Nederlander af. Ondanks de extreme inflatie boeken we lekker door. Aan de hand van enquêtevragen die beantwoord werden door 1284 reizigers, konden we tevens concluderen dat vakantiegangers graag terugkeren naar een bekende bestemming. Onder andere goed weer, lekker eten en een gevoel van thuiskomen waren bepalend bij deze keuze.

Sinds 2019 werken dé Vakantiediscounter en Continews samen. Hierover lees je alles in de referentie van Laura.

In de media
De inzichten uit de data en de resultaten van de enquête leverde zowel offline als online resultaten op. Naast tweemaal de Telegraaf, schreven ook Gooi- en Eemlander, Noord-Hollands Dagblad, Leidsch Dagblad, en Welingelichte kringen hierover. Wil jij met jouw organisatie ook inspelen op landelijke media? Meer informatie over Continews Landelijk vind je hier.

Onderstaand een greep uit enkele resultaten voor PR rondom reismedia: dé Vakantiediscounter twee keer op de Telegraaf online

Tags BtC | e-commerce | Travel
09-04-2024 Ieder jaar kiest Continews een goed doel uit om gedurende 12 maanden gratis voor te werken. Een gift in de vorm van een Nicheabonnement, waarbij maandelijks proactief media-aandacht wordt gegenereerd. Afgelopen jaar viel de keuze op Made Blue Foundation.
18-01-2024 Univé Noord-Holland is een regionale vestiging van Univé, een Nederlandse verzekeringsmaatschappij die opereert als een coöperatie. Dat doen ze onder andere vanuit twaalf winkels verspreid over Noord-Holland, het Groene Hart en Zwolle. Al sinds 1794 helpt Univé Noord-Holland risico’s te voorkomen, gevolgen te beperken en te verzekeren wat écht nodig is. Karin Groot van Univé Noord-Holland vertelt over hun manier van werken en over de samenwerking met Continews.
24-11-2022 BungalowSpecials, onderdeel van BookerZzz, in 2004 opgericht naar de succesformule van HotelSpecials.nl. Op de vergelijkingssite kunnen mensen eenvoudig bungalows uitzoeken en tegen de laagste prijs boeken. Fredrik Jansson, mede-eigenaar van onder andere BungalowSpecials, vertelt waarom hij Continews ingeschakeld heeft voor het versterken van zijn naamsbekendheid op de Nederlandse markt.
Vorige
Volgende
Wij maken van jouw merk een bron van informatie voor relevante media