Wat is nu eigenlijk PR? We vroeg het aan een paar opdrachtgevers.
Floris Licht
(Founder Hotels for Trees):
“Het is voor het succes van onze stichting essentieel dat we constant onder de aandacht van onze stakeholders en potentiële nieuwe partners blijven.’’
Bas Bergkamp
(Mede-eigenaar Verstraten & Berg):
‘’Het juiste PR bureau is geen reclamebureau, maar een sparringpartner voor het zichtbaar maken van jouw gehele onderneming.’’
Dylan Snelders
(Founder Choose Your Diet):
‘’Door PR wordt mijn bedrijf zichtbaar en maakt het ons een expert in het vakgebied.’’
Maartje de Rooij
(Eigenaresse hoveniersbedrijf de Rooij):
‘’Waar sta je nu echt en hoe wil je dat uitdragen, daar kan een PR-bureau in ondersteunen.’’
Michiel Smilde
Destionation manager Convention (Bureau Event Park Amsterdam):
‘’PR draait om het opbouwen van een sterk imago, zichtbaarheid in de media en een goede reputatie van het bedrijf. Denk bijvoorbeeld aan thought leadership, de status die bedrijven hebben als ze expert zijn in een bepaald gebied. Marketing draait om betaalde zichtbaarheid, bij PR verdient een bedrijf zichtbaarheid door relevante content te maken.’’
Frank Griekspoor
(Algemeen directeur Griekspoor):
‘’De zichtbaarheid van onze organisatie bij onze doelgroep wordt vergroot, doordat het nieuws rondom onze projecten, ontwikkelingen en innovaties in branche gerelateerde media terechtkomt.’’
Benieuwd naar de hele referentie? Je leest hem hier.
Marco R. Meents
(Eigenaar Boyz in the Cloud):
‘’PR is voor mij: mijn doelgroep bewust maken van de mogelijkheden die wij ze te bieden hebben.’’
Machiel van Dooren
(Mede-eigenaar Made Blue Foundation):
‘’Middels PR groeien wij nog verder door, omdat de verhalen die wij met bedrijven realiseren nu constant worden gedeeld.’’
Benieuwd naar de hele referentie? Je leest hem hier.
Heleen Beukers
(Marketing Manager Topbloemen.nl):
‘’Wij zetten PR vooral in om onze zichtbaarheid te vergroten en om onze goede naam hoog te houden.’’
Hanita van der Meer
(PR, Communication & Managing Director OYO Vacation Homes (incl. Belvilla):
‘’Het maandelijks in de media verschijnen versterkt je naamsbekendheid en het vertrouwen. Wij geloven in de kracht van herhaling.’’
Belvilla maakt gebruik van Continews Compleet, de perfecte service voor jouw organisatie vinden? Neem vooral een kijkje op onze service pagina